141764541886.jpg

آینه جم؛ سکینه الماسی نفر دوم انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه جنوب استان و کاندیدای احتمالی دور آینده از این حوزه همچنان یکی از گزینه های مطرح است.

به گزارش آینه جم، رئیس اسبق مرکز هماهنگی و ارتباطات سازمان بهزیستی کشور اعتقاد دارد در انتخابات پیش رو رقابتی آسان تر از انتخابات مجلس نهم دارد و تقریباً هیچ یک از کاندیداهای احتمالی را که تا به امروز نامشان مطرح شده است رقیبی جدی برای خود نمی داند.

الماسی در پاسخ به سوالی درباره فعالیت های این روزهایش می گوید: در حال حاضر تنها گزینه ای که در شهرستان نیست من هستم، در حالی که سایر گزینه ها بصورت 24 ساعته آنجا حضور دارند، و وقتی هم حضور پیدا می کنیم با توجه به دست و پاگیر بودن قوانین نمی توانیم فعالیت زیادی انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره میزان جدی بودن حضور سید اسدالله علمداری جهت شرکت در انتخابات آتی حوزه جنوب استان بوشهر گفت: تا آنجا که اطلاع دارم آقای علمداری هم از هشتم محرم وارد منطقه شده و مشغول فعالیت شده است، اما ما توکلمان به سوی خداست، و اعتقاد دارم اینکه کسانی از جم کاندیدای این دوره از انتخابات شوند در آرای بنده تاثیر آنچنانی نخواهد داشت، زیرا در دور گشته انتخابات نیز چهار نفر از جم حضور داشتند و آرای  من به 10 هزار و دویست و پنجاه رای رسید، در حالی که این سری به جای چهار نفر دو نفر هستیم. البته قبل از انتخابات خیلی ها اعلام آمادگی می کنند ولی باید صبر کرد تا انتخابات به صورت جدی شروع شود و ببینیم چه کسانی تا آخرین مرحله باقی می مانند.

الماسی با بیان اینکه تا به امروز با هیچ جریان و گروهی برای ائتلاف رایزنی نکرده ام اظهار داشت: در حال حاضر به صورت فراجناحی عمل می کنیم.
وی با اشاره به نشست اخیر اصلاح طلبان در شهرستان عسلویه و اینکه آیا او نیز با آنها تعاملی دارد یا خیر اظهار داشت: بنده برند اصلاحات ندارم و این دوستان متاسفانه به دنبال برند اصلاحات هستند، و اگر تفکرشان این باشد باید گفت به بن بست خواهند رسید؛ بسیاری هستند که برند اصلاحات ندارند ولی تفکرشان تفکر اصلاحات است.

http://www.ayenejam.ir/images/ayenejam.ir2/4753784_6277.jpg

الماسی در واکنش به این مطلب که شما احتمالاً برند اصولگرایی هم ندارید و مستقل هستید ابراز داشت: الی الحساب مستقل هستیم و بصورت فراجناحی عمل می کنیم ولی فکر می کنم تفکراتم بیشتر به اصلاح طلبان نزدیک باشد.

این کاندیدای احتمالی در واکنش به زمزمه هایی مبنی بر یک پیشنهاد مالی وسوسه انگیز که از سوی یکی از رقیبانش جهت کنار رفتن از صحنه انتخابات به وی داده شده است ضمن تکذیب آن با خنده گفت: خودم نیز از گوشه و کنار این مطلب را شنیده ام، اما چنین موضوعی صحت ندارد و بنده که پنج سال مشغول فعالیت هستم قطعاً برای پول نیست، و اگر قرار بود برای پول کنار بروم، همان دور قبل کنار می رفتم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص فعالیت های آقای قیصر صالحی نیز ابراز عقیده کرد: به هر حال عملکرد آقای صالحی مشخص است و مردم نیز بر اساس این عملکردها به کاندیداها رای می دهند. با این حال معتقد هستم آقای قیصر صالحی کسی نیستند که اگر قرار بود وارد انتخابات شوند و تا آخر بمانند، تا این لحظه دست روی دست نگه داشته باشد؛ لذا من فکر می کنم ایشان بیش از آنکه بخواهند وارد انتخابات شوند دنبال این هستند که بتوانند به نفع کسی کنار بروند.

الماسی در خصوص پایگاه دکتر موسی احمدی در انتخابات آتی هم اظهار داشت: عملکرد ایشان نیز کاملاً مشخص و واضح هست، همه هم می دانند که در این چهار سال زحمات زیادی کشیده و کارهایی هم انجام داده اند ولی آنطور که باید و شاید شانس با او یار نبوده، و موفق به برآورده کردن توقعات مردم نشده اند. البته باید از خود ایشان بپرسید، شعارها و قول هایی که قبل از انتخابات داده بودند را شاید نتوانسته اند صد درصد آنها را برآورده کنند و البته طبیعی هم هست چون هیچ کسی نمی تواند صد درصد خواسته ها را برآورده کند. می توانم بگویم علی رغم زحمات زیادی که کشیدند شانس خیلی با وی یار نبوده است. مردم هم آگاهی دارند و امروزه از طریق شبکه های اجتماعی موضوعات را مرتباً رصد می کنند، لذا کوچکترین اتفاقی که می افتد بچه های منطقه ما با خبر می شوند.

نفر دوم انتخابات دور گذشته جنوب استان در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر کمک های مالی وی و تامین برخی اقلام از قبیل کولر و غیره برای عده ای از مردم حوزه انتخابیه جنوب استان تصریح کرد: بنده در سازمان بهزیستی کشور کار می کردم و رئیس مرکز هماهنگی و ارتباطات بودم؛ با توجه به جایگاهی که داشتم، کارم در ارتباط با مردم بود؛ نه تنها برای مددجویان نیازمند و تحت پوشش بهزیستی در استان بوشهر یا حوزه جنوب استان بوشهر، بلکه برای همه 31 استان خدمت کردم؛ طبق چارچوب و وظیفه اداری که داشتیم و کمکی که باید انجام می دادیم، مطابق دستورالعمل های مالی سازمان بهزیستی این کار را برای همه انجام دادیم؛ برای ما هم قرقی نداشته است که این مددجو اهل بوشهر، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و یا اردبیل باشد.

وی تصریح کرد: هر کمکی بنده در منطقه انجام داده ام مطابق قانون و در چارچوب دستورالعمل ها بوده است؛ البته ممکن است در جایی نیز از ظرفیت خیرین استفاده کرده باشیم که اساساً ربطی به این موضوع ندارد، ولی برخی دوست دارند آن را پررنگ می کنند که چرا الماسی خدمت کرده است؛ اما بنده در چارچوب و طبق دستور العمل های حمایت های مالی سازمان بهزیستی آن چیزی که وظیفه ام بوده را انجام داده ام. لذا اگر این کارها را نمی کردم باید من را زیر سوال می بردند.

این کاندیدای زن اضافه کرد: خیلی خوشحال هستم که خداوند این توفیق را به من داد تا چندسالی در ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی خدمت کنم و بتوانم دست افرادی را بگیرم که از همه جا دستشان کوتاه است.

این کاندیدای احتمالی در خصوص برخی زمزمه ها که حاکی از احتمال عدم تایید صلاحیت وی به دلیل برخی اقدامات غیر قانونی در سازمان بهزیستی است تاکید کرد: بنده اگر صلاحیتم بیشتر از دیگران نباشد، کمتر از آنها هم نیست، این را با قاطعیت تمام می گویم و هیچ مشکلی برای اینکه صلاحیت من تایید نشود وجود ندارد.

وی افزود: هر کاری که در سازمان بهزیستی انجام داده ام در چارچوب قانون و در چارچوب دستورالعمل بوده است، و تحت هیچ شرایطی سوء استفاده ای صورت نگرفته و اسناد و مدارک دولتی درباره همه عملکردها موجود است؛ لذا اینکه عده ای می خواهند از این طریق با سم پاشی های خود به تخریب بپردازند، دیگر دوره آن گذشته و تمام شده است.

الماسی در گفتگو با استان 24 تاکید کرد سازمان بازرسی کل کشور سالی یک بار در اینجا مستقر می شود و تمام پرونده ها و اسناد و مدارک همگی بررسی و کنترل می شود. بنابراین هر کاری صورت گرفته است مطابق با دستورالعمل صورت گرفته و اگر مطابق قانون باید به یک فردی دو میلیون تومان بپردازیم، نمی توانیم به او دو میلیون و صد هزارتومان پرداخت کنیم. از این رو بنده برای تایید صلاحیت هیچ مشکلی ندارم.

[کد خبر:AJ9889]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+8 # بیداری 1394-08-25 16:29
اصولا نماینده مستقل نداریم. خانم الماسی و تمام نماینده ها باید جناح خودشون مشخص کنند. به نظرم مستقیم باید اعلام کنند موافق آقای روحانی و ظریف هستن یا مخالف؟ مردم تمایل به تفکرات ظریف و روحانی دارند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+9 # جوهری جمی 1394-08-25 19:01
احسنت ودرودبر خانم الماسی. این شیرزن با سواد و لایق و از متن و بطن جامعه که به خوبی درد مستمندان را درک می کند و شناخت کاملی از تمامی سطوح و لایه های اجتماعی دارد. حجاب و عفاف و پاکدامنی و ساده زیستی در کنار سایر سجایای اخلاقی وی را شایسته ترین و لایق ترین گزینه نمایندگی مجلس کرده است و کرسی نمایندگی الحق برازنده چنین خانمی است. شک ندرم و شک نکنید که خانم الماسی به لطف خدا دارای بیشترین بخت و اقبال است که با اضافه شدن تواناییها و شایستگی هایش رهسپاربهارستان خواهد شد و در خانه ملت سکنی خواهد گزید. از تمامی مردم شریف و شجاع و با فهم شعور حوزه انتخابیه و مخصوصا جم و ریز خواهش می کنم که نگذراند این بهترین انتخاب از دستمان برود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+11 # ریحانه بینایی پور 1394-08-25 20:26
کرسی های بهارستان لایق فردی است که به مردم کمک کند خیلی از کاندیدهای احتمالی اینگونه هستند خانم الماسی هم از جمله افرادی است که بی ریا به مردم کمک کرده اند و همه کسانی که با چشم و عقل باز به موضوع نگاه کنند متوجه می شوند نمی توان پیشاپیش درباره شخص خاصی قضاوت کرد ان شا الله مردم با انتخاب خود کسی که بهترین گزینه است را انتخاب می کنند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-16 # ابراهیمی 1394-08-25 23:26
با احترام به خانم الماسی وسایر کاندیداهای حوزه انتخابیه

شانس پیروزی آقای علمداری را 100درصد میبینم و باحضوری که ایشان در این مدت کوتاه در سطح منطقه داشتند توانستند که نظر اکثریت رو جلب کنند ... ایشان در شهرستان دیر بیش از 13000هزار رأی خواهند داشت .

#علمداری#تنها#نیست#
#هر#شهروند#یک#علمداری#
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-10 # nasir 1394-08-26 08:29
الماسي راي نمي آورد بازهم سوم مي شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+13 # محمد 1394-08-26 13:58
من هم با نظر خانم بینایی پور موافق هستم چون یک دیدگاه بی طرف است در نهایت بهترین گزینه این است که فرد لایق نماینده مردم شود چه الماسی،چه علمداری یا هرکس دیگه فرقی ندارد مهم کسی است که تلاش کند همه ما شاهد تلاش های این کاندیدا بوده ایم امیدوارم انتخابات عادلانه به پایان برسد..........
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-9 # فلفل 1394-08-26 14:28
نا امیدمان کردی سکینه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-4 # غلو 1394-08-26 14:29
عجب اعتماد به نفسی داری
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+11 # مشتی 1394-08-26 14:30
علمداری شاید زیاد پول خرج کنه ولی رای نمیآره سکینه بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+10 # مشتی 1394-08-27 12:14
انشاله هرکسی که لیاقت مدیریت براین مردم شریف داره رای بیاره نه اون که پول دارتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-10 # ديري 1394-08-28 15:29
از تعداد نظرات مطلب مربوط به خانم الماسي مشخصه كه اقبالي براي پيروزي در انتخابات نخواهند داشت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-9 # رهبرا جانم فدایت 1394-08-28 17:39
باعرض سلام خدمت دوستان
نظر من و جمعی از دوستانم این هست
که خانم الماسی هنوز اون سواد واقعی برای مجلس نداره بابا
بیخیال ول این مردم بدبخت منطقه بکن
بعد چهار نفر بیدا میشن میگن کشور ما عقب افتاده
خب انتخابتون خراب بوده
ایندفعه تکرار نکنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # ایراندخت 1394-08-28 19:38
تمام کسانی که کامنت گذاشتن خودشون هم میدونن رای اول منطقه خانم الماسی هست ... من به عنوان یک طرفدار تنها خواهشم اینه که عدالت رعایت بشه و رای مردم از تو صندوق دربیاد ... همین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-6 # عسل 1394-08-28 20:30
هر انسانی داخل زندگیش برنامه داره
برنامه نویس و برنامه ریز نمیخوایم
مجلس جای مغزها هست نه جای برنامه هبه نظرم دوستان گلم منظور من رو گرفتن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # جنوبی 1394-09-03 12:06
خانم الماسی امتیازی که دارا هستند اینه که 17 سال در تهران کار کردند و به همه وزلت خانه ها و وزیران اشنایی کامل دارند و با اونها رتبطه کاری خوبی دارند. مردم منطقه ما کسی میخوان که بتونه از وزهرتخانه ها برای منطقه تسهیلات بگیره
کاندیدی که با پولش میخواد بره مجلس و شرف و غیرتمون رو با پول میخواد بخره مجلس هم بره به فکر دراوردن پول هست
ولی خانم الماسی به شرف و و انسانیت ارزش گذاشت دوره قبل و مثل کاندیدهای دیکه عمل نکرد
این دوره به امید خدا حقش هست نمایندگی چون واقعا توانمند هست و به کار گروهی اعتقاد داره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # کنگانی 1394-10-02 16:41
به نظرم خانم الماسی گزینه برتر می باشد:
- به آسیب های اجتماعی منطقه اشراف کاملی دارند.
- با وزارت خانه ها و سازمان های کشور که در تهران مستقرند به دلیل حضور دو دهه در تهران آشنایی و ارتباط خوبی دارند.
- به علت سرپرستی و مسئولیت های بالایی که در بهزیستی داشتند با تمام استانها و شهرستان های کشور ارتباط داشته و این می تواند در مجلس برای ایشان بسیار مفید باشد.
- مسئولیت خوبی در زمینه ورزش داشته اند و خودشان ورزشکار هستند که این می تواند برای ورزشکاران مفید باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # نیک 1394-10-06 02:23
تفکر شیخ محمدپولادی ،علی ایاز ومجید کنگانی برای جوانان روشنفکر
قابل قبول تر است چون چهره های ثابت شده ای هستند .
واز جناح مقبول تری
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # حسن 1394-10-25 01:38
اوناکه اصلاح طلب هستن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # بومی 1394-10-25 01:46
علمداری بهترین گزینه است چون تجربه بیشتری نسبت به نمایندگان دیگرداردایشون12 سالگی جبهه بودن وشهردارنمونه تفرش وشهرداردلوار ازدیدارریسعلی دلواری بودن که 120وزیرداره و64کشورجهان رادیدن کردن. وماجوانان بنک ازایشون حمایت می کنیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # رضا. 1394-11-24 10:21
با سلام ؛
به نظر من بهترین گزینه اقای اسدالله علمداری می باشد چونکه از نظر مدیریتی ایشان توانایی بالاتری دارند و همچنین در زمینه های ارتباطات و روابط عمومی در پایتخت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب