آینه جم: آیین تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش منطقه آبپخش، با حضور مسوولان محلی و آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش «آینه جم» به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ در آیین تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش منطقه آبپخش که با حضور مسوولان محلی و آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: گستردگی کار در آموزش و پرورش دشواری های خاص خود را دارد و بدون مشارکت بخش های مختلف جامعه، توسعه آن امکان پذیر نیست.

http://www.medu.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=36a0f437-a783-45cc-82a3-d4cc5bdcec8e

ناصر کرمی توجه به همه ساحت های تربیتی را خواستار شد و با اشاره به دشواری کار در آموزش و پرورش نوپای منطقه آبپخش اظهار کرد: برای تثبیت موقعیت این اداره و دستیابی به اهداف پیش بینی شده، حمایت های مسوولان و همکاران ضروری است.

وی توجه به شأن و منزلت همکاران و ایجاد فضای تعاملی را دغدغه خود عنوان و تاکید کرد: اولویت ما در آموزش و پرورش استان، کارآمدی و ارتقا توانمندی مدیریت است و منافع و مطامع سیاسی و حزبی جایگاهی ندارد.

کرمی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی، مسؤلیت جبه خدمت است و نه خلعت قدرت، از کوشش های علیرضا سلطانی قدردانی و برای رییس جدید آموزش و پرورش آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در این آیین؛ امام جمعه و معاون سیاسی فرمانداری دشتستان نیز به ایراد سخن پرداختند و در پایان با اهدای لوح سپاس از تلاش های علیرضا سلطانی تقدیر و عبدالمجید تماری به عنوان رییس جدید آموزش و پرورش منطقه آبپخش معرفی شد.

 علی سیاح به عنوان رییس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر منصوب شد.

خلیج فارس نوشت:؛ از 29 مهرماه سالجاری و در پی برکناری فرامرز سلیمی فرد رییس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، علی سیاح با حفظ سمت معاون پشتیبانی به عنوان سرپرست این اداره تعیین شد.

تغییری که گفته می شود ناشی از اختلاف مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان با مدیر شهرستان بر سر تغییر دو معاون وی بوده و سلیمی فرد نیز مقاومت کرده بود.

فرامرز سلیمی فرد نخستین مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان های استان در دولت یازدهم بود که در اسفندماه 92 به این سمت منصوب شد.

سیاح رییس جدید آموزش و پرورش بوشهر نیز در سال 63 به استخدام آموزش و پرورش درآمده و فعالیت معلمی را از روستای محمدعامری دلوار آغاز کرد که 3 سال ادامه داشت.

وی سپس 3 سال معاون دبیرستان سعادت بوشهر بوده و از سوابق مدیریتی اش نیز مسئول امتحانات این شهرستان، مسئول حراست آموزش و پرورش شهرستان (76 تا 84) و برای یکسال معاون پشتیبانی شهرستان تا سال 85 بود. پس از انتصاب سلیمی فرد، سیاح مجددا به معاونت پشتیبانی بازگشت و اخیر نیز سرپرستی آموزش و پرورش شهرستان شد.

گفتنی است آئین تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان بوشهر صبح شنبه 7 آذرماه برگزار می شود.

[کد خبر:AJ10218]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب