آینه جم:جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: هیئت ‌اجرایی انتخابات در ۲۵ نقطه استان بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش آینه جم: به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور ستاد انتخابات استان بوشهر برای فراهم کردن امکانات لازم برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند تشکیل شده است.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ۴ حوزه انتخابیه است بیان کرد: فرمانداری‌های بوشهر، دشتی، دشتستان و کنگان برای ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر تعیین شده‌اند.

موسوی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری را از ۲۶ آذر و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذر اعلام کرد و افزود: داوطلبان نمایندگی از زمان تعیین شده به مدت یک هفته فرصت دارند در حوزه انتخابیه مورد نظر ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی انتخابات از ۲۱ آذر تشکیل می‌شود بیان کرد: هیئت‌های اجرایی انتخابات در مراکز اصلی و فرعی حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر تشکیل می‌شود.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر ۲۵ هیئت اجرایی تشکیل می‌شود گفت: هیئت اجرایی هر منطقه که شامل ۱۱ نفر است در ۱۰ مرکزشهرستان و ۱۵ مرکز بخش مستقل استان بوشهر تشکیل می‌شود که فعالیت‌های اجرایی را تا پایان برگزاری انتخابات بر عهده دارند.

موسوی با اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر در دوره‌های تخصصی شرکت کرده‌اند بیان کرد: ۳۵ نفر از اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان بوشهر در دوره‌ ۲ روز تخصصی در استان فارس شرکت کرده‌اند.

[کد خبر:AJ10531]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب