آینه جم:: مدیرکل استاندارد استان بوشهر از تقلبی و غیراستاندارد بودن محصولات نوشیدنی با نام تجاری عطش و کوهساران خبر داد.

به گزارش «آینه جم» به نقل از روابط عمومی این اداره؛ محمدرحیم بهره‌مند گفت: با اجرای طرح بازرسی و کنترل بازار در سطح استان بوشهر، محصول نوشیدنی زرشک و آلبالو با نام تجاری عطش و کوهساران به نشانی ارومیه، شهرک صنعتی شیخ ولی‌ا... که علامت استاندارد را جعل کرده است، شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه محصولات مشابه مانند آب انار با همین نام تجاری توسط بازرسان این اداره کل در بازار استان مشاهده شده است، اظهار داشت: از مصرف‌کنندگان درخواست می‌شود تا از خرید این محصولات خودداری کنند و در صورت مشاهده مراتب را به اطلاع این اداره کل برسانند.

بهره‌مند گفت: هماهنگی‌ها و انجام مراحل قانونی برای جمع‌آوری کامل محصولات نوشیدنی با این نام تجاری از سطح بازار استان انجام شده و فروش این محصول غیرمجاز بوده و تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: از مصرف‌کنندگان عزیز خواهشمندیم در هنگام خرید به علامت استاندارد و کد ده رقمی درج شده زیر آن توجه نمایند و با ارسال این کد ده رقمی به سامانه 10001517 از صحت علامت استاندارد آن محصول اطمینان حاصل کنند.

[کد خبر:AJ10754]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب