آینه جم:فریدون حسنوند با حضور در فرمانداری اندیمشک ورود رسمی خود به عرصه دواطلبی نمایندگی مجلس را اعلام کرد.

به گزارش آینه جم: وی در حالی صبح امروز برای نام نویسی دهمین دوره از انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی وارد فرمانداری اندیمشک شد که تجربه سه دوره موفق در کسوت نمایندگی مردم این شهرستان را در کارنامه دارد.

حضور موفق حسنوند در مجلس های ششم، هفتم و هشتم از حوزه انتخابیه اندیمشک از وی فردی عالم به قوانین ساخته که سبب شد در دوران دوازده ساله حضور در مجلس و قدرت بالای پیگیری بتواند منشاء اثر مستقیمی برای رفع بخشی از محرومیت های گسترده این شهرستان  و حتی استان خوزستان باشد.

http://www.khoorna.com/applications/files/2015/07/%D8%AD%D8%B3%D9%86%D9%88%D9%86%D8%AF-7.jpg

وی که پس از انتخابات هشتم مجلس به عنوان استاندار بوشهر فعالیت هایش را ادامه داد در مدت یک سال حضور در بوشهر، خاطرات خوب و ماندگاری از تلاش برای عمران و توسعه در این استان از خود بر جای گذاشت که به عنوان یک مقیاس برای استانداران قبل وی هنوز به عملکرد ایشان استناد می شود.

حسنود که هم اکنون پا به سن پنجاه سالگی گذاشته است با کوله باری از تجربه نمایندگی سه دوره از مجلس و یک سال استانداری بوشهر در کنار حضور در مدیریت وزارت نفت در سال های 92 و 93 مصمم و پر توان بدنبال پیگیری مطالبات مردم شهرستان اندیمشک و استان خوزستان وارد عرصه انتخابات شده است.

به نظر می رسد با توجه به گذشته مناسب وی برای پیگیری حقوق مردم و داشتن قدرت چانه زنی فراوان در این زمینه بتواند بار دیگر ضمن اخذ آراء مردم این شهرستان در مجلس آینده نیز در حد رئیس یا نائب رئیس یک کمیسون حتی برای کشور نقش آفرین باشد.

جنوب نیوز

[کد خبر:AJ10968]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب