آینه جم - جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تاکنون ۲۲ نفر برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش آینه جم، سید اسماعیل موسوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به روند اجرای برنامه‌های انتخابات در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: استان بوشهر برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور آماده است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌های بوشهر، کنگان، دشتی و دشتستان انجام می‌شود و ثبت‌نام مجلس خبرگان نیز در فرمانداری بوشهر انجام می‌شود.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: ثبت‌نام کاندیداها برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان از ۲۶ آذرماه آغاز شده است و تاکنون دو نفر در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

موسوی همچنین با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداها برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه، بیان کرد: تاکنون ۲۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر مرد و یک نفر زن است، گفت: هشت‌نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، پنج‌نفر در دشتستان، دو نفر در دشتی و تنگستان و پنج‌نفر در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ثبت‌نام کرده‌اند.

[کد خبر:AJ11011]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب