آینه جم، فرماندار جم از اجرای طرح‌های عمرانی در 30 روستای شهرستان جم خبر داد.

به گزارش آینه جم، فتح‌الله نوروزی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم با تاکید بر لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه اظهار داشت: طبق ماده 11 انتخابات، دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و موسسات مختلف باید آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

وی بر لزوم تکمیل پروژه‌های در حال اجرا تا دهه فجر تاکید کرد و با بیان اینکه پروژه‌های خوبی برای دهه فجر آماده بهره‌برداری است، افزود: دستگاه‌های متولی لازم است سرعت و کیفیت را همزمان مورد توجه قرار دهند تا پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت آماده بهره‌برداری شوند.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: بدیهی است مسئولیت کم‌کاری و کوتاهی در این زمینه بر عهده مدیر دستگاه است.

نوروزی با اشاره به شکل‌گیری کمیته نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها هماهنگی و همکاری لازم را با کمیته نظارت داشته باشند تا پروژه‌ها با کیفیت مطلوب برای استفاده مردم آماده شود.

وی اضافه کرد: در 30 روستای شهرستان طرح‌های عمران روستایی در حال اجراست که امیدواریم با همراهی و همدلی تمامی مسئولین شاهد افتتاح این طرح‌ها در دهه فجر باشیم.

نوروزی پروژه‌های عمران شهری در سه شهر شهرستان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: شهر جم از لحاظ تعداد پروژه در صدر شهرهای استان قرار دارد و شهرهای ریز و انارستان نیز در این زمینه شرایط بسیار خوبی دارند.

رئیس شورای اداری شهرستان جم حفظ و حراست از منابع طبیعی شهرستان را یکی از اولویت‌های مهم دانست و تصریح کرد: در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است که امیدواریم با تداوم و شتاب بیشتر پروژه آبخیزداری، شاهد کاهش هدررفت آب باشیم.

[کد خبر:AJ11059]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب