به گزارش آينه جم؛   در پی نام نویسی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان بوشهرفضای سیاسی استان کاملا انتخاباتی شده است و کاندیداها نیز در قالب ها و با برند های مختلفی به دنبال عرض اندام بیشتر می باشند و تحرکات زیادی را در موقع نام نویسی، بعد و قبل از آن نیزداشته اند که در اینجا لازم دیدیم به برخی از آنها که در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شنیده و دیده می شود اشاره کنیم.

گفته می شود: دکتر زینب اسماعیلی که حضور وی در انتخابات توسط برخی رسانه های استان رد شده بود قرار است روز چهارشنبه ابتدا در گلزار شهدای شهر بوشهرحضور یابد و پس از تجدید میثاق با شهداء، پدر شهید خود، یک جوان شهید و شهدای گمنام شهر بوشهر به فرمانداری بوشهر برود و در انتخابات نام نویسی کند.

این کاندیدا که فرزند شهید نگهدار اسماعیلی می باشد در آستانه نام نویسی در انتخابات در یکی از جلسات خود از پاره شدن تمثال شهید اسماعیلی در بلوار ساحلی و خیابان بی سیم شهر بوشهر گلایه نموده است که آن را بی احترامی به شهداء و ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می داند.

هواداران دکتر اسماعیلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس dresmaili.ir و در تلگرام به آدرسhttps://telegram.me/bousheir برای وی صفحاتی را ایجاد کرده اند .

شنیده ها حاکیست: هواداران این کاندیدای زن رنگ و برند( زرد ) را که در لوگوی تبلیغات نرم افزاری که بر روی تلفن های همراه نیز دیده می شود در نظر گرفته اند که هواداران وی در محافل با نام رنگ حزب الله از آن یاد می کنند.

مبین کرباسی.

شنیده می شود: هواداران مبین کرباسی نیز با  دست بدست کردن پیام هایی در شبکه های اجتماعی با عنوان اینکه، (رنگ بیانگر اعتقادات و هویت یک ملت بوده، تعاملی احساسی و تاثیر گذار بر باورهای ملی و مذهبی یک جامعه است از این رو "فیروزه ای" که جایگاه ویژه ای در نقوش اسلامی دارد و  بیانگر ذات اصیل ایرانی و نشان حیات و آرامش است به عنوان رنگ اصلی مهندس مبین کرباسی انتخاب شد) رنگ فیروز های را برای خود مشخص کرده اند.

شنیده می شود: عباس برزگر زاده در روز نام نویسی بهمراه تعدادی از اعضای حزب ندای ایرانیان و خانواده خود در حالی که سه تن از اعضای شورای شهر به نام های نداعبداله زاده، مهرزاد آسایش و برزگر زاده رئیس شورای شهرآنها را همراهی می کردند با در دست داشتن شاخه گل هایی به رنگ آبی فیروزه ای و روبان بنفش وارد فرمانداری بوشهر شدند که نشان از تعیین رنگ و نماد تبلیغاتی

این کاندیدای مجلس و همچنین نشان ازحمایت شورای شهربوشهراز یک کاندیدای خاص می باشد.

رنگ آبی فیروزه ای رنگ و نماد حزب ندای ایرانیان است که برزگر زاده مسئولیت شعبه بوشهر آن را برعهده دارد و به گفته اعضای این حزب، نشان از(رنگ ایرانی است که سال، تاریخ تمدن و فرهنگ ایرانی را برای ما بازگو می‌کند و در تمام بناهای ایرانی آنچه که خودنمایی می‌کند و پیام معنویت را منتقل می‌کند رنگ آبی فیروزه‌ای است) می باشد و رنگ بنفش نیز رنگ دولت اعتدال می باشد  که گفته می شود تلفیقی از این دو رنگ نشان از اتحاد است .

به نوشته چغادك نيوز؛ گفته می شود: هواداران برزگر زاده نیز در اینستاگرام برای وی صفحه ای گشوده اند که در آن شعار تبلیغاتی وی با عنوان فردای روشن دیده می شود وشبکه اجتماعی هواداران وی در تلگرام نیز با این عنوان در حال فعالیت است.

 هوادارن وی همچنین با تهیه عکس نوشته هایی که دراین صفحه اینستاگرام قرار دارد، کمپین های مردمی را راه اندازی نموده اند که شعارهای تبلیغاتی را با عنوان(بوشهر زادگاه مردمان محجوب، بوشهر بزرگترین بندر امپراطوری ایلامی ها، جوانان دارای کرامت و ارزش بالایی هستند، رویشی با دستان شما و..) منتشر نموده است .

 گفته می شود: این کاندیدای اصلاح طلب قبل از شروع نام نویسی دیداری را با هاشمی رفسنجانی نیز داشته است .

عباس برزگرزاده در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار تصویری از سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان نوشت: سید حسن خمینی وارد انتخابات مجلس شد وپیش بینی من تحصیل بالاترین رای در طول همه دوره ها در هر دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای ایشان است.

[کد خبر:AJ11128]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب