آینه جم: زینب اسماعیلی دندانپزشک و فرزند شهید حجت الاسلام نگهدار اسماعیلی که گزینه جمعی از اصولگرایان حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم محسوب می شود، پس از ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به جهت خدمت به مردم وارد میدان رقابت انتخاباتی شده ام و بدور از نگاه سیاسی از خانواده معزز شهدا وهمه جوانان، زنان و مردم فرهیخته استان و حوزه انتخابیه انتظار دارم جهت عینیت بخشی به فرامین ولی امر مسلمین در راستای حضور حداکثری گام بردارند و همچنین از مسئولین اجرائی و نظارتی در استان مصرانه انصاف را مطالبه می نمایم.

به گزارش «آینه جم»؛ وی در مورد برنامه های خود بیان داشت: فرزندان ما اکنون دردهه پیش رو شغل، ازدواج، مسکن، بهداشت و استمرار تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین پدران و مادران ما سلامت  را نیازمندند که ما وظیفه داریم این بستر را برایشان مهیا سازیم و این همت، برنامه و نگاه غیرسیاسی و دیدی کاملا اجتماعی با رویکرد فرهنگی و با افقی بلند را می طلبد.

http://motaf24.ir/uploader/805799kkk%20%281%29.JPG

این کاندیدای مجلس در خصوص دیدگاه سیاسی خود اظهار داشت: با وجود داشتن دیدگاه اصولگرایانه، معتقدم در استان باید مشکلات اجتماعی و نیاز های اقتصادی مردم علی الخصوص جوانان با رویکرد اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار گیرد و از دعواهای سیاسی پرهیز شود، لکن آنچه مسلم است نباید بعضی دیدگاه ها و اظهارات یکسویه را بی پاسخ گذاشت.

وی تصریح کرد: خدمتگزاری به نظام و مردم نباید لقلقه زبان افراد باشد و کارگزاران باید در عمل نشان می دادند که اهداف نظام، رهبری عزیز و مردم سرلوحه اقداماتشان است، اصولگرا باید تکلیف گرا باشد اما گاهی برای بقای اصولگرائی  تکلیف در نیامدن مجدد به میدان است.

وی ادامه داد: کسانی که در دوره مسئولیت خود بجای مطالبه هدفمند و با برنامه نیازهای اولیه مردم حوزه انتخابیه و توسعه همه جانبه استان، صرفا به بیان مطالب کلی اکتفا می نمایند و پارلمان را محل کسب تجربه برای خود می پندارند، این افراد اکنون مورد قضاوت افکارعمومی هستند و اثبات خود را مبتنی بر نفی دیگران استوار نموده اند.

اسماعیلی اظهار داشت: جریان اصولگرائی برخاسته از متن مردم و با جهت گیری از پائین به بالا ست، به عبارت بهتر این مردم مومن، متدین و انقلابی هستند که در بزنگاه ها  با بصیرت خود رفتارهای مدعیان اصولگرائی را اصلاح نموده اند و به بیان دیگر امت حزب ا... در فهم دقیق شرایط همواره از مدعیان جلوتر بوده و هستند.

وی گفت:  کسانی که مردم را در محاسبات خود نمی بینند از سوی آنها پذیرفته نخواهند شد و چه خوب بود مدعیان انحصارگر محفلی بجای پنهان شدن پشت سر بزرگان استان و هزینه کردن از ایشان، دست آورد های خود را به پیشگاه عموم مردم عرضه می کردند.

دکتر زینب اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری نمود در اسفند ماه سال همدلی و همزبانی همه مردم استان خصوصا زنان و جوانان با هر سلیقه و گرایش فکری در قالب نظام پای صندوق های رأی حاضر و رای حداکثری را رقم زنند.

منبع: سایت بیست

[کد خبر:AJ11215]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب