به گزارش آینه جم:عبدالحسن رفیعی‌پور پیش از ظهر امروز در همایش اختتامیه نمایشگاه عکس شور حسینی با بیان اینکه عرصه هنر، عرصه عشق و دلدادگی است اظهار داشت: کسانی می‌توانند در عرصه هنر ثابت قدم بمانند که دارای عزمی راسخ و قلبی سراسر عشق به هنر باشند.

معاون فرماندار جم با تقدیر از برگزار کنندگان و هنرمندان عکاس شهرستان در برگزاری نمایشگاه حسینی خاطر نشان کرد: هنرمندان شهرستان جم در عرصه فرهنگی به خصوص حوزه دینی پیشگام هستند که این امر شایسته تقدیر است.

8I4A6801-1024x683.jpg

وی دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی هنرمندان را واقعی دانست و ابراز داشت: باید بپذیریم که قدر و منزلت هنر و هنرمند در جامعه، آنچنان که باید و شاید شناخته شده نیست و در این زمینه لازم است هم هنرمندان و هم دولت، با وفاق و همدلی، شرایط را برای تقویت هنر فراهم سازند.

رفیعی‌پور با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگ و هنر طی دو سال اخیر یادآور شد: مجموعه دولت توانسته است فضای بهتری را برای فعالیت هنرمندان فراهم کند و در راستای ارتقای زیرساخت‌های مرتبط نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

معاون فرماندار جم به مطالبه مهم هنرمندان و اهالی تئاتر شهرستان در خصوص احداث پلاتو اشاره کرد و افزود: مقدمات احداث پلاتو انجام شده است و امیدواریم با همراهی خوب شورا و شهرداری جم در دهه فجر شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

[کد خبر:AJ11306]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب