آینه جم: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: دو نفر از عاملان تهیه و پخش کلیپ های توهین آمیز علیه شهروندان بوشهر و برازجان در شبکه های اجتماعی مجازی دستگیر شدند.

به گزارش «آینه جم»؛ دراین اطلاعیه آمده است: به دنبال اطلاعیه قبلی مبنی بر جدیت پلیس در برخورد با عوامل ساخت کلیپ های توهین آمیز به مردم شهرهای بوشهر و برازجان به اطلاع می رساند، با تلاش های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دو نفر از عوامل اصلی این حرکت تفرقه افکنانه به نام "ع- ج" و "الف- الف" در شهرهای بوشهر و برازجان دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

نیروی انتظامی در این اطلاعیه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شهروندان با نیروی انتظامی تاکید کرده است، پیگیری برای شناسایی و دستگیری چهار نفر دیگر که در این رفتار ناپسند و ناشایست دخالت داشته اند به طور جدی در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر است.

گفتنی است در دوهفته اخیر کلیپ هایی با محتوای سخنان و تصاویر توهین آمیز و تفرقه افکنانه از سوی برخی افراد در شهرهای بوشهر و برازجان علیه یکدیگر تهیه و در شبکه های مجازی پخش می شد که باعث نگرانی افکار عمومی شده بود.

خلیج فارس

[کد خبر:AJ11607]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب