آينه جم؛ شنیده می شود در روزهای گذشته مجمع مشورتی اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر در جلسه ای محرمانه که در منزلی در شهرستان کنگان برگزار گردید باز هم نتوانستند به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برای اجماع بر یک کاندیدای واحد دست یابند.

به گزارش آينه جم سايت «استان24»؛ نوشت: در  جلسه خانگی با حضور نمایندگان اصلاح طلب شهرستان های دیر، کنگان، جم و در غیاب دو نماینده شهرستان عسلویه در این مجمع برگزار گردید، و تاکید زیادی بر محرمانه بودن آن شده بود، اعضاء باز هم نتوانستند به نتیجه خاصی در رابطه با اجماع دست یابند.

گفته می شود در جلسه مذکور که البته این بار بدون تنش های لفظی برگزار شده است، حاضرین اسامی پنج کاندیدا را مشخص کرده اند تا شاید در جلسات آینده و بعد از مشخص شدن نتایج نهایی تایید صلاحیت ها روی نام کاندیدای نهایی خود به اجماع برسند.

بر اساس این گزارش آقایان مجید کنگانی، مال الله محمدی، مسعود تنگستانی، علی ایاز، و حسین بردستانی پنج اصلاح طلبی هستند که در جلسه اخیر این مجمع نامشان به عنوان نامزدهای اصلاح طلب مشخص شده است.

ظاهراً افرادی در مجمع مشورتی سعی می کنند برنامه ها را به گونه ای پیش ببرند که اگر صلاحیت مجید کنگانی تایید شد وی را به عنوان کاندیدایی نهایی مطرح نمایند؛ امری که از قرار معلوم از همین حالا با بی میلی سایر نامزد ها مواجه شده و اجماع احتمالی را شکننده تر از هر زمان دیگری ساخته است.

برخی معتقد هستند چنانچه آقای کنگانی بتواند از فیلترهای نهایی عبور کند فارغ از اینکه جلسات مجمع مشورتی اصلاح طلبان جنوب استان چه نتیجه ای داشته باشد تا آخر باقی خواهد ماند؛ حال آنکه به نقل از محافل اصلاح طلب آمده است که کنگانی در صورت رد صلاحیت، از دیگر کاندیداهای موجود حمایت خواهد کرد.

با شرایطی که اکنون اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر درگیر آن شده اند، ابهام همچنان بر اردوگاه آنها سایه افکنده و هیچ تضمینی برای رسیدن آنها به توافق وجود ندارد؛ ضمن اینکه 4 گزینه دیگر نیز با احتیاط خاصی موضوع را دنبال می کنند تا در صورت تغییر ناگهانی بازی از دیگران رودست نخورده باشند.

لازم به ذکر است که ظاهراً مجمع مشورتی اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر محل جلسه بعدی را در منزلی در شهرستان جم تعیین کرده است.   

[کد خبر:AJ11771]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # من 1394-10-20 11:43
کنگانی اگر رد صلاحیت شود از هیچ کس حمایت نمی کند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # حيدرپور 1394-10-21 15:24
آيا از درگيري فيزيكي هم خبري در دست هست يا نه؟ چون معمولا" جلسات اين بنده خداها با زد و خورد همراه است :roll:
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب