آینه جم: جلسه هم اندیشی رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان بوشهر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش «آینه جم»؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ضمن تشکر از روسای دانشگاه‌های استان بوشهر و معاونین آنها برای حضور در جلسه ابراز امیدواری کرد که این نشست‌ها در آینده استمرار داشته باشد .

حجت الاسلام عباس دشتی افزود: امیدواریم در نشست‌های هم اندیشی با روسای دانشگاه‌ها در ارتباط با فضاهای فرهنگی و سیاسی پیش رو، چه در مباحث سیاسی داخلی دانشگاه‌ها و چه مباحث خارج از دانشگاه، بتوانیم همفکری ایجاد کنیم و ضعف‌ها را برطرف سازیم و ما در فضای دانشجویی و استادی، تشکل‌های سیاسی فعالی اعم از بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی و هیأت‌های مذهبی که در زمینه مباحث فرهنگی و مذهبی فعالیت می‌کنند داریم.

حجت الاسلام دشتی خاطرنشان کرد: افتخار ما به جامعه علمی است و دوستانی که روسای دانشگاه ها هستند، افرادی دلسوز و پایبند به آرمان های انقلاب هستند، لذا از دوستان می‌خواهیم که به فضاهای علمی، فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند به ویژه در این ایام انتخابات پیش رو که دشمن به دنبال این است که فضاهای دانشجویی و علمی را از رونق بیندازد و درگیر مسائل بی ارزش و پوچ کنند.

وی در مورد کرسی های آزادی اندیشی در دانشگاه ها افزود: این مباحث خیلی به رشد فضاهای دانشجویی در دانشگاه‌ها و فعال کردن فضاهای فرهنگی و سیاسی دانشجویی کمک میکند و مسئولین باید با جدیت بیشتری به کرسی های آزاد اندیشی دردانشگاه‌ها اهمیت دهند.

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/01__88b805eb.jpg

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/03__fd578cc1.jpg

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/04__a1bcea10.jpg

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/05__80a40aae.jpg

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/04__a1bcea10.jpg

[کد خبر:AJ11846]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب