آینه جم: حجت الاسلام عبدالله حاجیانی که در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر نام نویسی کرده است تایید صلاحیت شد.

یه گزارش « آینه جم»؛ وی با تایید این خبر گفت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران تایید صلاحیت شده ام.

عبدالله حاجیانی در خصوص احتمال تغییر حوزه انتخابیه خود از تهران به استان بوشهر گفت: در حال جمع آوری درخواستهای مردم و فعالان اجتماعی و سیاسی هستیم تا بعد از رایزنی ها در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: اگر لازم شد بنا به درخواست نخبگان مردم در هر کدام از حوزه های انتخابیه استان حضور یافته و با افتخار کرسی نمایندگی مردم خوب بوشهر را به عهده می گیرم.

حجت الاسلام عبدالله حاجیانی نماینده استان در دوره های پنجم و ششم مجلس این بار از حوزه انتخابیه تهران نام نویسی کرده و گفته می شود که احتمال دارد در لیست مورد حمایت حزب کارگزاران سازندگی، نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی، قرار بگیرد.:

وی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان سابقه رویارویی با کاندیدای اصولگرایان منطقه و شکست وی را در کارنامه دارد.

عبدالله حاجیانی متولد ۱۳۳۴ در اوایل انقلاب ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر را به عهده داشت. پس از آن عهده‌دار امامت جمعه موقت مرکز استان و امامت جمعه شهرستان دیر گردید. سپس دو دوره متوالی در مجلس پنجم و ششم، نماینده مردم شهرستانهای دشتی، تنگستان، دیر و کنگان و حوزه انتخابیه جم، دیر کنگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بود.

وی در این مدت تحصیلات خود را تا مقطع دکترا ادامه داده است./ مند

[کد خبر:AJ12157]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # علیرضا 1394-10-29 16:53
سلام.اینهم کم داشیم بتا حجت الاسلام والمسلمین آقای حاجیانی بیاد وبا رأی بالا میره مجلس چون در منطقه ویژه کارهای مفیدی برای مردم بویژه جوانان انجام داده اند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب