آینه جم:رئیس گروه سازمان مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت گفت: ساختارهای دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها بازنگری می‌شود.

ss

به گزارش آینه جم: فاطمه طالبی صبح چهارشنبه در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: اصلاح ساختار از الزامات قانونی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت است و این مرکز کانون قانونی و علمی این کار است.

وی تصریح کرد: بازنگری تمامی ساختار دانشگاه‌های علوم پزشکی و زیر مجموعه‌‌های آن شامل بیمارستان‌ها، دانشکده‌ها، مراکز تحقیقاتی و شبکه‌های بهداشتی در دستور کار مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت قرار دارد.

رئیس گروه سازمان مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت اضافه کرد: اصلاح ساختار ستاد دانشگاه‌ها از سال ۱۳۹۲بر اساس شاخص‌ها و با کمک خود دانشگاه‌ها در دستور کار این مرکز قرار گرفته و تقریبا حوزه ستادی تمامی دانشگاه‌ها با توجه به شاخص‌های احصا شده، انجام شده است.

طالبی با بیان اینکه تشکیلات بیمارستان‌ها بعضا از سال ۷۶ بازنگری نشده بوده اظهار داشت: نرم نیروی انسانی و تشکیلات بیمارستان‌ها بر اساس مطالعه سازمان مدیریت در سال ۷۴ بود که با توجه به مأموریت‌های جدیدی که برای بیمارستان‌ها متصور است این نرم ناکارآمد است.

وی افزود: با توجه به گزارش‌گیری که از دانشگاه‌ها داشتیم، استاندارد نیروی انسانی با توجه به مصوبات گذشته جوابگوی نیازهای بیمارستان‌ها نخواهد بود به همین دلیل مرکز توسعه مدیریت تحول اداری با کمک معاونت درمان، استاندارد نیروی انسانی بیمارستان‌های کشور را بر اساس روش علمی و کارهای کارشناسی بازنگری کرده و نرم نیروی انسانی در بیمارستان‌ها را تغییر داد و تشکیلات جدید را براساس نرم جدید ابلاغ کرد.

[کد خبر:AJ12218]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب