به گزارش آینه جم: رئیس اورژانس 115 دشتستان در گفتگو با اتحاد خبر از پیدا کردن یک نوزاد سر راهی خبر داد و گفت: چند روز گذشته، نوزاد یک روزه در خیابان شهرک برازجان پیدا شد.
وی ادامه داد: یکی از شهروندان برازجانی متوجه وجود نوزادی در مجاورت درب یک واحد مسکونی می شود.

محمد علی دهقان ادامه داد: طی تماس آنان با مرکز اورژانس و اعزام نیروهای امدادی به محل، مشخص می شود که این نوزاد، تنها یک روز داشته و همراه با جفت خود در حالی که با نایلون پوشانده شده بود، در محل رها شده بود.
وی افزود: با کمک نیروهای امدادی، نوزاد یک روزه به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد.
رئیس اورژانس 115 دشتستان ادامه داد: بعد از این حادثه، جمع زیادی از مردمی که در هنگام پیدا شدن نوزاد، در محل حاضر بودند، به بیمارستان آمده و تقاضای نگهداری از وی را داشتند که به آنان اعلام شد، باید از طریق دادگاه و بهزیستی تقاضای خود را پیگیری نمایند.
وی حال عمومی نوزاد را رضایت بخش خواند و افزود: نوزاد رها شده بعد از بهبودی به مرکز نگهداری از شیرخوارگان تحویل داده شد.

انفجار گاز در برازجان، حادثه آفرید
دهقان همچنین از وقوع یک انفجار در محله ی علی آباد برازجان خبر داده و گفت: این حادثه، ساعت 9 صبح روز گذشته رخ داد.
وی گفت: هنگامی که بانوی 25 ساله ی این منزل سعی در روشن نمودن اجاق گاز می نماید، متأسفانه نشتی گاز موجب می شود در زمان روشن کردن اجاق، انفجار صورت گیرد.
رئیس اورژانس 115 دشتستان ادامه داد: به دنبال وقوع این حادثه، نیروهای امدادی اورژانس و آتش نشانی به محل حاضر شده و مجروحین حادثه را که زن 25 ساله و پسر بچه ی 4 ساله بود از زیر آوار بیرون کشیدند.
وی ادامه داد: بانوی حادثه دیده دچار 50 درصد سوختگی شد که بلافاصله جهت ادامه درمان به بیمارستان سوختگی گناوه منتقل گردید و کودک 4 ساله نیز متأسفانه دچار مرگ مغزی شد.

[کد خبر:AJ12627]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب