http://s6.picofile.com/file/8239659550/photo_2016_02_19_02_26_59_294x196.jpg

به گزارش آینه جم به نقل از تماته، حسین بردستانی در ابتدای حضورش در بخش بردخون در مساجد جامع روستاهای آبکش و مغدان با مردم سخن گفت و در ابتدای ورود به شهر بردخون با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهدای عزیز و سادات و علمای این شهر ادای احترام کرد.

بنا بر این گزارش، بردستانی بعد از نماز مغرب و عشاء در جمع مردم بردخون در مسجد جامع این شهر از تعلق خاطر خود به بردخون سخن گفت، خود را فرزند بردخون دانست و اظهارداشت: سرزمین الماس ها ـ جنوب کشور ـ امروز میهمان پایتخت انرژی ایران است و به زودی میزبانی برای آهن قراضه های نفت و گاز و صنعت خواهد بود.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آموزش، اشتغال و محیط زیست را مهمترین بحران منطقه برشمرد و افزود: راه برون رفت از این معضل تربیت و رشد نیروی متخصص بومی است که با معضلات آشنا باشد و بتواند راه حل های اساسی برای مشکلات داشته باشد.

وی ادامه داد: مجلس چهار راه عمران و توسعه کشور و نماینده مهم ترین شخص در پیگیری مشکلات منطقه است و امروز من از مردم، با مردم و برای احقاق حقوق حقه مردم آمده ام دغدغه من حل معضل بیکاری و بهبود اشتغال است.

حسین بردستانی در پایان سخنان خود و قبل از پرسش به پاسخ مردم، از بزرگان و جوانان و اندیشمندان خواست وی را در تحقق این خواسته همراهی عقلانی و حمایت همه جانبه نمایند.

http://s7.picofile.com/file/8239659526/photo_2016_02_19_02_26_46.jpg

بردستانی در مسجد جامع بندر دیّر
کاندیدای جوان این دوره از انتخابات در جنوب استان بوشهر، بعد از پایان سخنرانی در بردخون، در مرکز شهرستان دیّر در جمع مردم این بندر به ایراد سخن پرداخت.

به گزارش تماته، بردستانی در دیّر ابتدا به معرفی خود پرداخت و فلسفه حضور خود در این دوره انتخاباتی را حل سه بحران عظیم منطقه ای عنوان کرد.

وی گفت: به جز بحران محیط زیست، بحران آموزش بحران اصلی منطقه و اشتغال پیچیده ترین بحران آن است که نماینده پایتخت انرژی ایران باید تمام اهتمام خود را برای حل این سه بحران به کار بندد و خود را نامزد ریاست کمیسیون انرژی نماید.

حسین بردستانی نماینده را نشان هویت منطقه دانست و نبود نیروی انسانی متخصص در رأس امور را علت بسیاری از مشکلات عنوان کرد.

http://s6.picofile.com/file/8239659634/photo_2016_02_19_17_09_23.jpg

علی کرمی: حمایت قاطع اصلاح طلبان جنوب استان از حسین بردستانی
بنا بر این گزارش، پیش از سخنان بردستانی، علی کرمی کاندیدای ناکام هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و از لیدرهای جریان اصلاحات در جنوب استان به معرفی و تمجید از وی پرداخت.

کرمی انتخاب بردستانی را انتخابی آگاهانه و از روی شناخت دانست و به نقش و جایگاه نماینده در احقاق حقوق مردم پرداخت و با ذکر پیشینه مختصری از فعالیت های انتخاباتی اصلاح طلبان شهرستان دیّر همه همفکران خود و اعضای جلسه را به اتحاد و همدلی و انتخاب آگاهانه و از روی شناخت دعوت کرد.

وی همچنین اخبار منتشر شده درخصوص اختلاف بین اصلاح طلبان جنوب استان بر سر انتخاب نامزد نهایی را رد کرد و تأکید کرد: مجمع اصلاح طلبان جنوب استان قاطعانه از بردستانی به عنوان توانمندترین کاندیدا حمایت خواهد کرد و وی را جوانی آگاه، مدیر و توانا می دانیم.

[کد خبر:AJ13201]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب