آينه جم؛ جلسات عابدی زاده گویا بعد از اختلافات اخیر در اردوگاه برخی کاندیداها و نا امیدی مردم از نامزدهای پر حاشیه با استقبال بیشتری از سوی مردم روبرو شده است.

به گزارش آينه جم،  این روزها و در سایه اختلافات به وجود آمده میان حامیان اصلاح طلب سکینه الماسی با مجمع مشورتی اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر، فرصت مناسبی نصیب عابدین زاده کاندیدای تحصیلکرده و با دانش شهرستان جم  شده است تا با بیان مباحث منطقی و کارشناسی، سنگرها را در شهرستان جم و سایر مناطق یکی یکی فتح کرده و آرای مردمی را به سوی سبد خود سرازیر کند.

از آنجا که مردم شهرستان جم و سایر نقاط این حوزه انتخابیه انتظار دارند نماینده ای که انتخاب می کنند، شفاف و به دور از هر گونه حاشیه پردازی، تنها در اندیشه رفع مشکلات مردم محروم منطقه باشد، احتمالاً این روزها عابدی زاده، این کاندیدای جوان و در عین حال باتجربه جمی را از هر گزینه دیگری مناسب تر می بینند، و اینگونه می پندارند که نیاز مردم این منطقه فردی کم حاشیه و پرکار نظیر اوست، تا بدور از هر تنش و تقلا برای دستیابی به قدرت فقط و فقط به منافع عمومی بیاندیشد و گرهی را از کلاف مشکلات مردم باز کند.

عابدین زاده بر خلاف بعضی ها، نه می گوید اصلاح طلب هستم و نه می گوید اصولگرایم؛ مباحث مطروحه در جلسات مختلف وی عمدتاً حول مسایل مرتبط با معیشت مردم، نحوه استفاده از فرصت های ناشی از صنعت گاز در منطقه، و چگونگی زمینه سازی برای ایجاد اشتغال پایدار است.

آنگونه که شاهدان عینی از جلسات انتخاباتی وی گزارش کرده اند، موضوعات و مباحث حاشیه ای اساساً مطرح نیست، و اینکه در کدام لیست و به کدام گروه سیاسی نسبت دارد روی خوشی نشان نمی دهد.

جلسات عابدی زاده گویا بعد از اختلافات اخیر در اردوگاه برخی کاندیداها و نا امیدی مردم از نامزدهای پر حاشیه با استقبال بیشتری از سوی مردم روبرو شده است.

وی کاندیدایی مسلط به اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور است که در عین جوانی چندین سال از عمر خود را در راهروهای مجلس شورای اسلامی و عضویت در فراکسیون های مختلف سپری کرده است؛ او احتمالاً خوب می داند نیاز مردم شهرستان جم و دیگر نقاط استان بوشهر و حوزه انتخابیه جنوب چیست، که استقبال های پر شور ساعت ها و روزهای بهتری را در انتخابات پیش رو نوید می دهد.

منبع: استان 24

[کد خبر:AJ13261]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب