آينه جم؛ فرماندار جم گفت: بداخلاقی و تخلف به هر میزان از سوی نامزدها، اعتماد مردم را دچار خدشه می‌کند و همه نامزدها و هواداران ملزم به رعایت چارچوب‌های تعریف شده در قانون انتخابات هستند.

به گزارش آينه جم، فتح‌الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار آينه جم؛ با بیان اینکه حضور نامزدهای انتخابات و شور و نشاط حامیان آنها، نشان از امید به آینده بهتر در جامعه دارد اظهار داشت: قطعا حضور پرشور نامزدهای انتخابات و حامیان آنها در رقابت‌های انتخاباتی با لحاظ الزامات قانونی به افزایش مشارکت مردم و ایجاد فضای مناسب برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 37 انتخابات در کشور برگزار شده است تاکید کرد: انتخابات هفتم اسفندماه به لحاظ نقش و جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه دست‌اندرکاران انتخابات باید از رای مردم به عنوان حق‌الناس صیانت کنند.

نوروزی قانون و اخلاق را دو ویژگی مهم برای نامزدهای انتخابات و حامیان آنها بر شمرد و افزود: خوشبختانه فضای انتخاباتی شهرستان جم تاکنون مطلوب است و امیدواریم با همراهی خوب نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها این روند تا پایان انتخابات تداوم یابد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جم با تاکید بر اینکه در فضایی که قانون رعایت نشود و بداخلاقی حاکم شود هیچ‌کس سود نخواهد برد تصریح کرد: هم نمایندگان نامزدها و هم نامزدها، بایدها و نبایدهای قانونی انتخابات را مراعات کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

وی اضافه کرد: بداخلاقی و تخلف به هر میزان از سوی نامزدها، اعتماد مردم را دچار خدشه می‌کند و همه نامزدها و هواداران ملزم به رعایت چارچوب‌های تعریف شده در قانون انتخابات هستند.

نوروزی، آگاهی و اشراف نامزدها و مسئولان ستادهای انتخاباتی به قوانین انتخابات را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: اولین قدم در مسیر انتخابات، آگاهی کامل و جامع از قوانین است چرا که بی‌اطلاعی به تخلفات ناخواسته منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات و نمایندگان آنها هماهنگی لازم با فرمانداری برای برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی انتخاباتی را داشته باشند تصریح کرد: در راستای برگزاری مناسب و قانونمند برنامه‌ها، فرمانداری نیز نهایت همراهی و هماهنگی را در این زمینه خواهد داشت.

نوروزی اضافه کرد: با توجه به صدور کارت شناسایی نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رای از سوی هیئت نظارت، ستادهای انتخاباتی هماهنگی لازم را در اعلام به موقع موارد خواسته شده با این هیئت داشته باشند.

فرماندار جم تاکید کرد: شهرستان آماده برگزاری باشکوه انتخابات است و با هماهنگی خوبی که میان هیئت‌های نظارت و اجرایی وجود دارد شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و باشکوه خواهیم بود.

[کد خبر:AJ13265]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب