آينه جم؛ نماینده فعلی و کاندیدای دهمین دوره انتخابات حوزه جنوب استان بوشهر، چهارمین روز از تبلیغات انتخاباتی خود را در شهرستان عسلویه دنبال کرد.

به گزارش آينه جم به نقل از  تماته، حجت الاسلام موسی احمدی از ساعت ۹ برنامه خود را با حضور و دیدارهای مردمی در روستاهای بزباز، دهنو، اخند، عسکری و خیارو آغاز کرد.

احمدی در ادامه در روستای بستانو در جمع مردم این روستا در مسجد عماربن یاسر حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.

کلکم راع و کلکم مسئول
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخن خود از لزوم تحقیق و شناخت کاندیدا گفت و اظهارداشت: تحقیق در مورد کاندیدا و سپردن امور به اهلش در قرآن کریم مورد تأکید است و فردا از تمام رفتار و تصمیمات ریز و درشت فردی و اجتماعی ما سئوال خواهد شد.

وی راز موفقیت استان های توسعه یافته را حضور متوالی نمایندگانشان در مجلس دانست و افزود: فرصت چهار ساله ای که در مجلس شورای اسلامی گذاشتیم متعلق به مردم است و اگر به اهمیت آن واقف باشیم هرگز فرصت سوزی نخواهیم کرد.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: تا قبل از ورود ما به مجلس و از سال ۷۵ که شرکت ها و تأسیسات نفت و گاز در منطقه مستقر شده اند از پرداخت عوارض آلایندگی معاف بودند و با تلاش و پیگیری صورت گرفته از سال ۹۳ این معافیت را لغو کردیم و چندین میلیارد به شهرداری های یرخوردار رسیده است.

photo_2016-02-22_01-59-49

وی ادامه داد: در بحث آلایندگی حاصل از سوختن فلرها نیز با حضور در کمیسیون انرژی، جلسات متعددی گرفتیم و توانستیم ۲۰ درصد از آلودگی آن ها را بکاهیم و به نقل از مدیرعامل spgc تا پایان سال ۹۵ به طور کامل این مشکل برطرف خواهد شد.

موسی احمدی در ادامه به تخصص خود در تسلط به حقوق در کنار درس طلبگی پرداخت و عنوان داشت: تجربه کار اجرایی در استان فارس و مرکز کشور را به کار گرفتم و کارگروهی جهت آشتی مناطق پیرامون با نفت و گاز و آسیب شناسی از موانع و مشکلات در کمیسیون انرژی ایجاد کردیم که طرح نخبه پروری و برگزاری کلاس های کنکور با حضور اساتید مطرح و کاربلد از مرکز کشور با همکاری نفت از جملۀ آن است.

وی در تشریح عملکرد خود اضافه کرد: فروردین ۹۱ بیمارستان کنونی نبی اکرم(ص) عسلویه یک دی کلینیک بود که با اولویت قرار دادن آن، ابتدا به درمانگاه و سپس به بیمارستان ارتقا دادیم و در روز افتتاح آن، ربیعی وزیر رفاه نیز تأکید کرد که برطرف شدن بلاتکلیفی سه سالۀ این بیمارستان حاصل تلاش نماینده بوده است.

احمدی به استقرار ادارات و کیفیت افزایی شبکه های بهداشت و درمان بعد از ارتقای عسلویه به شهر و برخی مناطق به بخش برشمرد و افزود: در تلاش هستیم به زودی گمرک عسلویه را به گمرکی تجاری تبدیل نماییم.

وی ضمن اشاره به اضاف نمودن بند قاف اساسنامه شرکت ملی نفت به گازرسانی روستاها پرداخت و تأکید کرد: بسیاری از روستاها گازدار شده اند و تعدادی نیز در حال انجام هستند و به زودی به پایان می رسد.

بنا بر این گزارش، روستاهای چاه مبارک، مروع، سواحل، سهمو شمالی و جنوبی، بندو، کنار خیمه، خره، بنود، زبار، صفیه، بساتین و روستای گردشگری هاله مقصد بعدی شیخ موسی احمدی بود که به دیدار مردمی پرداخت.

بعد از آن ساعت ۱۷ در مسجد جامع بیدخون با پرداختن به عملکرد خود و تأکید بر اهمیت حضور نمایندگان مجلس به صورت دوره ای در مجلس، اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت اشتغال جوانان قریب به ۵۰ امضاء از نمایندگان جمع کرده این تا مصوبه ۵۰ درصدی اشتغال را به صورت قانون در آوریم.

احمدی در ادامه در مساجد ابوبکر صدیق عسلویه و عثمان بن عفان نخل تقی حاضر شد و به گزارش عملکرد خود پرداخت.
تکمیل بیمارستان عسلویه، کاهش قیمت سوخت هزار و چهارصدی صفاران به حداقل قیمت، برطرف کردن مشکل ته لنجی، برنامه ریزی برای لایروبی اسکله، محور سخنان نماینده فعلی مردم در مجلس را شکل می داد.

حجت الاسلام موسی احمدی دوشنبه سوم اسفند ماه، پنجمین روز تبلیغات انتخاباتی در شهرستان جم خواهد بود و بعد از بازدید از روستاها در انارستان، ریز و جم سخنرانی خواهد کرد.

[کد خبر:AJ13285]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب