آینه جم : درحالی که تنها یک روز دیگر به زمان تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری باقی مانده ، یکی از نامزدهای نمایندگی از استان بوشهر تبلیغات خود را در برخی نقاط شهرستان گناوه آغاز کرد.

به گزارش «آینه جم »؛ غلامرضا فیاضی بدون دایر کردن ستاد تبلیغاتی دراین شهر از روز سه شنبه تنها در برخی نقاط اقدام به نصب پوستر و عکس کرده است.
استان بوشهر دو نامزد تایید صلاحیت شده برای مجلس خبرگان رهبری دارد که ستاد سیدهاشم حسینی بوشهری در این استان فعالیت تبلیغاتی خود را همزمان با شروع وقت قانونی تبلیغات آغاز کرد.

دراستان بوشهر یک نامزد برای کرسی مجلس خبرگان تایید صلاحیت شده بود اما بمنظور ایجاد شرایط برگزاری انتخابات رقابتی غلامرضا فیاضی ساکن قم که جزو نامزدهای تایید شده در حوزه انتخابیه تهران بود، حوزه انتخابیه خود را از تهران به بوشهر تغییر داد.

تبلیغات انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با رقابت 159 داوطلب برای تصدی 88 کرسی این مجلس از بامداد 22 بهمن آغاز شده و تا ساعت 24 روز پنجم اسفند ادامه دارد.
استان بوشهر با یک میلیون و 32 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

[کد خبر:AJ13362]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب