آينه جم  - معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر از مشارکت ۶۸ درصدی مردم استان بوشهر در انتخابات هفتم اسفندماه خبر داد.

به گزارش آينه جم؛  فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان بوشهر همچون گذشته حضوری گسترده و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری داشتند.

وی ادامه داد: ۶۹۱ هزار و ۴۰۶ نفر در استان بوشهر واجد شرایط رای دادن بودند که ۴۷۰ هزار و ۷۹۴ نفر در انتخابات شرکت کردند و این موضوع بیانگر حضور ۶۸ درصدی مردم این استان در انتخابات است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۴۳ هزار و ۷۰ رای صحیح بود و تعداد آرای باطله نیز ۲۷ هزار و ۷۲۴ رای بود.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۴۶۷ هزار و ۹۴۵ نفر شرکت کردند که آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با کسب ۳۷۴ هزار و ۱۳۷ رای به عنوان نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

حقیقی با اشاره به نتایج انتخابات مجلس، افزود: سید کمال‌الدین شهریاری در در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان با کسب ۵۴ هزار و ۳۰۸ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی بیان کرد: محمدباقر سعادت نیز با کسب ۳۶ هزار و ۹۱۶ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در حوزه جنوب استان بوشهر، سکینه الماسی با کسب ۴۱ هزار و ۸۰۴ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

حقیقی اظهار کرد:  عبدالحمید خدری با کسب ۴۱ هزار و ۹۲۲ رای به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

[کد خبر:AJ13446]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب