آینه جم:دوشنبه 3/12/94 - مهدی طارمی: بزرگتر پرسپولیس منم! این خبرنگاران را از زمین بیرون بیندازید! پنج شنبه 6/12/94- مهدی طارمی: من همواره رابطه خوبی با شما خبرنگاران داشتم و دارم. اما من آن روز نگفتم که من بزرگتر تیم هستم!

به گزارش آینه جم: اعتصاب بازیکنان جوان و همین طور حاشیه سازی مهدی طارمی در تمرین دوشنبه گذشته و درگیری لفظی با خبرنگاران زحمتکش رسانه های گروهی با واکنش هایی همراه بوده است.  گویا برخی بازیکنان جوان تر پرسپولیس نسبت به مبلغ واریزی اخیر باشگاه معترض بودند و در رختکن بحث بر سر اینکه باید فکری به حال این موضوع شود، در گرفته بود.

مهدی طارمی

در این بین محسن بنگر و رضا نورمحمدی معتقد بودند اعتصاب راه منطقی نیست. یکی دیگر از بازیکنان جوان تیم طوری که به در بگوید تا دیوار بشنود، رو به مهدی طارمی کرده و می گوید: خودتان پولهایتان را گرفتید و حالا سکوت می کنید!  در این میان یک بازیکن دیگر که حدود سه سال سابقه بازی در پرسپولیس را دارد رو به طارمی و محسن مسلمان کرده و می گوید: کاپیتان ها که نمی خواهند خودشان را قاطی ماجرا کنند. شما دو تا که بین هواداران مقبولیت دارید به عنوان بزرگتر و نماینده جمع بروید با مسئولان باشگاه صحبت کنید که ما امروز تمرین نمی کنیم!!

«بزرگتر جمع» واژه ای است که انگار همان لحظه در ذهن این دو و بیشتر مهدی طارمی نقش می بندد تا دقایقی بعد مهاجم پرسپولیس بزرگترین اشتباه ممکن را مرتکب شود. بازیکن تازه اوج گرفته پرسپولیس که تازه دومین فصل حضورش در یگ برتر را پشت سر می گذارد، در مواجهه با خبرنگاران با صدای بلند شاخ و شانه می کشد و می گوید: بزرگتر پرسپولیس منم!

حرفی که باعث دلخوری شدید اهالی رسانه و خبرنگاران شده بود. طارمی که به درست یا غلط در فصل جاری به عنوان ستاره پرسپولیس مطرح شده است، خیلی زود کنترل خود را از دست داد و رفتاری از او سر زد که پشیمانی به بار آورد. مهاجم بوشهری لحظاتی بعد از خروج از باشگاه در سایت شخصی اش از خبرنگاران عذرخواهی کرد. در حالی که خودش هم می دانست چه اشتباه بزرگی کرده است.

طارمی شاید نداند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده و باید تسلط بیشتری بر رفتار خودش داشته باشد. پسر خوب! تو هیچ می دانی برخی از اشتباهات حتی با عذرخواهی هم قابل جبران نیست؟ چه کسی به تو اجازه داده هر چه خواستی بگویی یا خودت را به عنوان بزرگتر تیم جابزنی؟ تو در کجای تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار می گیری؟ علی پروین که علی پروین است، خودش را بزرگتر تیم نمی داند، حسین کلانی خودش را اندازه تو بزرگ نمی داند!

آقای طارمی! این چه اشتباهی بود که امروز با بتش داری از این و آن عذرخواهی می کنی؟ مگر نمی دانی برخی اشتباهات اصلاً قابل جبران نیستند؟ به ما چه که فلان بازیکن شهرستانی پرسپولیس بی جنبه است و فکر می کند هنوز به جایی نرسیده، شده بزرگ تیم؟ پرسپولیس حتماً به لحاظ بازیکن آنقدر بی در و پیکر شده که چند بچه به خودشان لقب بزرگتر تیم می دهند! بازیکن باید سرش را پایین بیندازد و تمرین کند. نباید این اتفاقات رخ می داد. نباید تیم وارد حاشیه شود. ما که نه درون باشگاه هستیم و نه می دانیم نحوه پرداخت ها به بازیکنان چگونه بوده است؟

 ما که نه خبر داریم هر بازیکن تا امروز چقدر پول گرفته و نه می دانیم قرار است چگونه به آنها پول بدهند. فکر هم می کنیم این چیزها به ما ربطی ندارد . فقط در همین حد می دانیم که اگر جلوی این داستان گرفته نشود کسی که بیش از همه متضرر می شود پرسپولیس است.  


سیدغفور هاشمی – روزنامه نگار و کارشناس فوتبال
 

[کد خبر:AJ13464]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب