آینه جم:محسن صدیق

http://www.fekrshahr.ir/media/styles/medium/public/media/180x220xsedigh.jpg.pagespeed.ic.Qm7KGohdLC.jpgباسلام و عرض ادب، جناب محمدباقر سعادت؛

نماینده منتخب مردم فهیم دشتستان بزرگ

آشنایان ره عشق در این بحر عمیق
غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده
گفت حافظ لغز و نکته به یاران مفروش
آه از این لطف به انواع عتاب آلوده

نمیدانم از کجا و چگونه آغاز نمایم. اما حتم دارم شما می دانید چگونه آغاز نمایید. قبل از تبریک گفتن به حضرتعالی اجازه دهید به شعور والای سیاسی مردم دشتستان بزرگ تبریک بگویم و آفرین به تصمیم سنجیده و به وقت مجمع اصلاح طلبان دشتستان، تبریک به این مردم بزرگ برای آفریدن حماسه ای بزرگ، آفرین به مجمع اصلاح طلبان بابت تحمل فشارهای چند سویه!! و تصمیات سنجیده و کاملا با بینش سیاسی...

و تبریک به حضرتعالی ابتدا بابت این پیروزی بزرگ و مهم تر بابت، بدعت و بنیانی مرصوص در شکوفایی آرایی با محوریت و اصول سیاسی که می تواند اساسی باشد برای شکستن آرای سنتی و فرو ریختن دیوار بلند قوم گرایی در عرصه انتخابت آتی دشتستان بزرگ.

جناب سعادت معلم ساده و دوست داشتنی

اگر تا دیروز در جلساتی از برنامه ریزی حضور در این رقابت ها صحبت کردیم، من شهروندی با گرایش اصلاح طلبی و شما نامزد اصلاح طلبم بودید، اینک و امروز شما نماینده تمام گرایش ها و طیف های سیاسی مردم می باشید. شاید این مطلب شباهت کمتری به یک پیام تبریک داشته باشد اما حتم دارم اولین مطلبی می باشد که برای شما در ردای نماینده مردم فهیم و ارجمند دشتستان نگاشته می گردد. نیک می دانید که در خلق این حماسه سیاسی، دیدگاه سیاسی مردم تعیین کننده بود. از شما انتظار داریم که در این فرصت پیش رو به بهترین نحو پیگیر امورات شهروندی و محرومیت های دشتستان و مردم باشید؛ از شعارهای بی ثمر نمایندگان دوره های قبل، با نکته برداری آن ها را عملی کنید، شاید این التیامی باشد بر زخم هایی کهنه.

امیدوارم شما پاسخ اعتماد این مردم را بدهید. به امید پیروزی دگر کاندیداهای اصلاح طلب و آرزوی تندرستی و شادمانی برای حضرتعالی، در پایان اشاره کنم به اصطلاحی فوتبالی که «پیروزی هزار پدر دارد و شکست همواره یتیم است»، از آنجایی که امثال من نوعی انزجاری وافر به این ولیان نوظهور داشته و همواره نان را به نرخ دیروز گرفته، به حتم از امروز فوجی از حامیان این پیروزی به این اردوگاه سرازیر خواهد گردید و ما همواره بر خلاف آب شنا کرده، چرا که به حتم در چهار سال پیش رو بیشتر از شما و مشکلات این مردم خواهیم نوشت.

مجددا آرزوی طول عمر و سلامتی شما را از خداوند سبحان خواهانم. بدرود.

منبع: فکر شهر

[کد خبر:AJ13495]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب