آینه جم،  در دومین روز از برنامه های گرامیداشت ششمین همایش روز جم،مراسم زنگ نمادین روز جم در مدرسه نمونه دولتی مجتمع مسکونی پارس جم برگزار گردید.

به گزارش آوای جم؛ مراسم نمادین زنگ روز جم با حضور مسئولین شهرستان و سرپرستان واحدهای مجتمع مسکونی پارس جم در تاریخ شنبه 22 اسفند 94 برگزار گردید.

در این مراسم سید علیرضا سجادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در سخنانی ضمن گرامیداشت روز جم به بیان اهداف برگزاری این همایش سالانه پرداخت.

وی که یکی از بنیان گذاران همایش روز جم در شورای شهر جم بوده،گفت روز جم پاسداشت پیشینه قوی تاریخی و جغرافیایی شهرستانی است که مشاهیری بزرگ،فرهیختگانی همچون فاضل جمی،محمد علی خان پریشان و سایر بزرگان در خود جای داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم افزود دانش آموزانی که از شهرهای دیگر در این شهرستان حضور دارند در واقع سفیران جم در شهرهای خود هستند و ما باید تلاش کنیم جم را به خوبی با آنها بشناسانیم تا آنها با اطلاعات کامل به معرفی این شهرستان بپردازند.

فتح الله نوروزی فرماندار جم نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت روز جم گفت بیست و دوم اسفند ماه روز شهدا است که لازم است این پرچمداران عزت و افتخار کشور را پاس داشته و راهشان را ادامه خواهیم داد.

فرماندار جم در ادامه سخنان خود گفت روز جم گرامیداشت یاد و خاطره فاضل جمی است،این به نشان می دهد که اگر می خواهیم پیشرفت کنیم و اگر می خواهیم توسعه یابیم باید راه گذشتگان و بزرگانمان را در پیش بگیریم.

اسدالله نیکخواه رئیس شورای اسلامی شهر و دبیر ششمین همایش روز جم ضمن قدردانی از حضور مسئولین و دانش آموزان در این برنامه به تشریح برنامه های روز جم پرداخت.

در این مراسم برنامه هایی از جمله مراسم برافراشته نمودن پرچم ایران توسط گارد دانش آموزی،سرود همگانی روز جم و معرفی شهرها و روستاهای جم توسط دو نفر از دانش آموزان برگزار شد.

در حاشیه این برنامه نیز سفره هفت سین و غذاهای محلی شهرستان جم توسط دانش آموزان تدارک دیده شده بود و به معرض دید قرار گرفت.

عکس : ابوالفضل دهقان

[کد خبر:AJ13858]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # همشهری 1394-12-24 10:13
بنظر بنده باید عنوان این همایش عوض بشه بجای روز جم هفته جم زیبنده تره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب