آینه جم : منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس دهم گفت: برای انجام شایسته وظایف نمایندگی مقدمات کار را شروع کرده و برای بر عهده گرفتن این مسوولیت دشوار آمادگی کامل دارم.

به گزارش «آینه جم »؛ منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس دهم با اشاره به هفتم اسفندماه، یادآور شد: حماسه هفتم اسفندماه به تبعیت از فرمان رهبر انقلاب صورت گرفت و این حضور یکپارچه مردم ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان بود و مردم نشان دادند که پشت سر رهبر فرزانه انقلاب همواره در صحنه حضور دارند و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب خلق کردند.

وی افزود: حضور حماسی مردم در هفتم اسفندماه رکوردی بی‌سابقه در تاریخ انقلاب استان بوشهر بود و رأی بالای شما مردم دشتی و تنگستان نشان از بلوغ و رشد سیاسی است.

شهریاری بیان داشت: مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان با رأی بالای خود قدرت و اعتباری به این حقیر دادید که بتوانم در مجلس شورای اسلامی بیش از یک نماینده نقش‌آفرینی کنم و از ایفای نقشم در جهت خدمت به شما مردم تا آخرین‌نفس مایه بگذارم.

وی اضافه کرد: ضمن دیدار با برخی از مسئولین کشوری مقدمات کار را جهت حضور در مجلس دهم شروع کرده‌ام با رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی چهار جلسه داشتم که دو جلسه خصوصی و دو جلسه عمومی بوده و با روسای فراکسیون‌های مختلف حاضر در صحنه جلسات خصوصی تشکیل دادم و با بسیاری از مسئولین دولتی نشست‌هایی داشتیم و مقدمات حضور در مجلس دهم به‌ عنوان یک نماینده تأثیرگذار در حال شکل‌گیری است.

شهریاری یادآور شد: امیدوارم در مجلس با جابجا کردن آرای سایر نمایندگان برای تعیین هیئت‌ رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس مسئولیتی شایسته شما مردم شریف دشتی و تنگستان را به دست بگیریم تا بتوانم از آن طریق خدمات بیشتری نسبت به حوزه انتخابیه‌ام ارائه کنم.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس دهم با بیان اینکه در برابر افرادی که به من رأی داده‌اند یا نداده‌اند مسئول هستم گفت: چه آنهایی که به بنده رأی داده‌اند یا رأی نداده‌اند هر کس که پای صندوق‌های رأی حاضر و به تکلیف خود عمل کرد امروز موکل من است و من به‌ عنوان نماینده او تا پای جان برای خدمتگزاری آماده هستم.

سید کمال‌الدین شهریاری که در جشن میلاد کوثر نبوی در شهر خورموج سخن می گفت با تبریک سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، میلاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) به‌عنوان الگوی تمام‌ عیار و بی‌نظیر زن در تاریخ تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: ما در طول تاریخ‌زن‌های تاریخ‌ساز، مقدس و بزرگ کم نداریم حضرت مریم(س)، آسیه زن فرعون و بسیاری از زنانی که در تاریخ همچون ستاره‌ای تابناک در آسمان بشریت می‌درخشند اما همه این‌ها کنیز بی‌بی فاطمه زهرا (س) هستند.

منبع: سایت خبری مند

[کد خبر:AJ14326]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب