آینه جم ، فرماندار جم در دیدار مسئولان جم با استاندار بوشهر بر پیگیری برای حل مشکلات اصلی شهرستان جم تاکید کرد.
به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی با تبریک سال جدید رفع دغدغه های اصلی مردم شهرستان جم را از برنامه های خود در سال 95 دانست و افزود: در سال گذشته بخشی از مشکلات شهرستان با همراهی مردم، مسئولان و شوراها مرتفع شد و امیدواریم در سال جاری نیز با تداوم این روند شاهد رفع بخش مهم تری از این مشکلات باشیم.
وی با اشاره به کاهش شدید سطح سفره های زیر زمینی جم به عنوان مشکل اصلی شهرستان در سال های اخیر گفت: اقدامات بسیار خوبی طی دو سال اخیر آغاز شده که دو طرح بزرگ آبخیزداری و انتقال آب از سیراف به جم از این موارد است.
نوروزی افزود: تدابیر لازم برای عبور از بحران آب در فصل تابستان انجام شده اما با شرایط کنونی آب، نگرانی های جدی در این زمینه داریم.
وی فرسودگی خطوط انتقال آب و نبود مخزن را از مشکلات مهم در شهرستان عنوان کرد و گفت: بخشی از خطوط انتقال آب در سال گذشته تعویض شده اما لازم است اقدامات بیشتری برای کاهش مشکل آب شهرستان انجام شود.
نوروزی از اتمام فاز اول طرح آبخیزداری با 50 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: فاز دوم این طرح نیز در سال 95 و با اعتبار بیش از 150 میلیارد ریال در بخش مرکزی جم اجرا می شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان جم با اشاره به امضای تفاهم نامه تکمیل پروژه انتقال آب سیراف به جم میان وزارت نفت و نیرو افزود: با این تفاهم مسیر برای تکمیل این پروژه حیاتی برای شهرستان هموار شده و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد تکمیل این پروژه باشیم.
نوروزی راه جم به ریز را از مطالبات جدی مردم شهرستان جم بر شمرد و اظهار داشت: این خواسته مهم مردم شهرستان نیز با همراهی وزارت نفت در حال اجراست که امیدواریم شاهد تکمیل فاز اول و اجرای فاز دوم پروژه در آینده نزدیک باشیم.
وی با اشاره به عدم وجود مصلی در جم تصریح کرد: نبود مصلا در جم از دغدغه های دیگر شهرستان جم است که تلاش داریم این نیاز شهرستان نیز برطرف شود.
فرماندار جم با تقدیر از تدابیر استاندار بوشهر در کمک به توسعه شهرستان و اجرای طرح های عمرانی و رفاهی ورزشی در شهرستان جم، ابراز امیدواری کرد این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

[کد خبر:AJ14464]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب