آینه جم ، در آئینی با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان جم 60 نفر از برترین های استانی مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری شهرستان تجلیل شدند

 به گزارش آینه جم، سید علیرضا سجادی در این آئین،  توجه به تعلیم و تربیت را یکی از اولویت ها و سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و اظهار داشت: دانش آموزان با علم آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی خود آینده ای روشن برای نظام رقم خواهند زد.

مدیر آموزش و پرورش جم گفت: اگر بخواهیم نسلی پرورش‌یافته و خلاق داشته باشیم باید زمینه لازم جهت بروز استعداد های آنان را فراهم نمائیم.

سجادی هدف از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی را رشد و اعتلای فکری و فرهنگی دانش آموزان و کشف استعدادها، شکوفایی و ایجاد رقابت سالم بین آنان بیان کرد.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران و تلاشگران پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان، اظهار داشت:  شهرستان جم در سال گذشته توفیقات خوبی در عرصه های مختلف آموزشی و پرورشی در سطوح استانی و کشوری کسب کرد.

سجادی موفقیت های بدست آمده را حاصل برنامه ریزی، پیگیری معاونین، کارشناسان حوزه ستادی و تلاش مدیران، مربیان و معلمان مدارس دانست.

معاون پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش جم نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری و نتایج مسابقات فرهنگی و هنری،  قرآن و عترت دانش آموزان در سال تحصیلی 94-93 موفقیت و درخشش دانش آموزان شهرستان جم در این مسابقات را نتیجه تلاش و کوشش خالصانه و بی دریغ مدیران، مربیان، آموزگاران، دبیران و تعامل و پیگیری خوب خانواده ها دانست.

حسین گرامی افزود: این مسابقات در دو بخش  قرآنی و فرهنگی و هنری برگزار شد و بیش از 90 نفر از دانش آموزان شهرستان جم حائز رتبه های اول تا سوم استانی شدند.

وی خاطر نشان کرد: در آئینی در استان بوشهر از نفرات اول مسابقات تجلیل شد و دانش آموزانی که امروز تجلیل می شوند نفرات دوم و سوم مسابقات استانی هستند.

گفتنی است از میان دانش آموزان برترمسابقات فرهنگی و هنری، بیش از 30  نفر در مسابقات استانی مقام اول  و 60  نفر موفق به کسب رتبه های دوم و سوم استان شدند.

[کد خبر:AJ14762]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب