آينه جم - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: متوسط بارندگی‌های استان بوشهر نسبت به سال پیش ۵۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش آينه جم  شاپور رجایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال آبی جاری شاهد بارش‌های خوبی در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم که نسبت به سال گذشته و همچنین متوسط بارندگی‌های درازمدت دارای افزایش بوده است و ۹۰ درصد میزان متوسط درازمدت استان محقق شد.

وی با اشاره به آمار ایستگاه‌های باران‌سنجی استان بوشهر، خاطرنشان کرد: میزان متوسط بارش‌های سال جاری در استان بوشهر ۲۱۹ میلیمتر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر میزان افزایش بارش‌ها نسبت به سال قبل را ۵۶ درصد عنوان کرد و ادامه داد: میزان بارندگی‌های استان بوشهر نسبت به متوسط درازمدت نیز دارای چهار درصد افزایش بوده است.

وی با اشاره به اینکه کمترین میزان بارش ثبت شده استان بوشهر مربوط به ایستگاه آبدان با ۱۲۱ میلمتر بارندگی بوده است، اضافه کرد: بیشترین میزان بارش‌های ثبت شده استان نیز در فاریاب با ۳۵۶ میلیمتر بوده است.

رجایی با اشاره به متوسط ۲۴۶ میلمتری بارندگی در نقاط شمالی و مرکزی استان بوشهر، افزود: این بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر افزود: متوسط بارندگی در نقاط مرکزی و شمالی استان بوشهر نسبت به متوسط درازمدت این مناطق نیز دارای افزایش هفت درصدی است.

[کد خبر:AJ14855]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب