آینه جم: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس، طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که یکی از انها در جریان درگیری مسلحانه با قاچاقچیان بود.

به گزارش «آینه جم»؛به نقل از خلیج فارس: سردار حیدر عباس‌زاده در بازدید خبرنگاران از کشفیات مواد مخدر پلیس بوشهر اظهار داشت: این مواد شامل تریاک، حشیش، هروئین و شیشه است و اعضای سه باند از قاچاقچیان فعال مواد مخدر در استان‌های جنوبی و جنوب شرق کشور شناسایی شدند.

انتقال نافرجام هروئین از در جاده دلوار

وی اضافه کرد: اعضای یکی از این باندها در زمانی که با سه دستگاه خودرو قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را از طریق یکی از استان‌های همجوار به گناوه منتقل کنند در جاده بندر دلوار طی یک عملیات پلیسی متوقف و مقدار 6.5 کیلوگرم هروئین و 1.5 کیلوگرم شیشه کشف شد.

سردار عباس‌زاده بیان کرد: در این عملیات سه دستگاه خودرو مربوط به قاچاقچیان نیز توقیف شد و سه نفر متهم نیز در جریان این عملیات دستگیر شدند.

کشف 55 کیلوگرم تریاک با درگیری مسلحانه پلیس

وی افزود: اعضای یکی دیگر از باندهای توزیع مواد مخدر نیز هنگامی که قصد داشتند مقادیر زیادی مواد مخدر را از مسیر استان بوشهر به یکی از استان‌های دیگر منتقل کنند در سه‌راهی چغادک در حلقه محاصره پلیس قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: راننده این خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با انجام حرکات مخاطره‌آمیز قصد فرار داشت که با آمادگی نیروهای پلیس و شلیک حدود ۵۰ تیر جنگی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۵۵ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر شدند.

جاسازی ماهرانه حشیش در اتوبوس

وی گفت: در سومین عملیات نیز اعضای باند شناسایی شدند و مشخص شد که قصد دارند مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به استانی دیگر منتقل کنند که تعقیب و مراقبت از آنها صورت گرفت.

سردار عباس‌زاده افزود: سه نفر از اعضای این باند عصر دیروز هنگامی که قصد داشتند با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری مقادیر زیادی مواد مخدر را منتقل کنند، در پلیس راه بوشهر شناسایی و متوقف شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس ازانتقال این اتوبوس به مقر پلیس و بازرسی دقیق از آن، مقدار ۵۸ کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سه نفر در جریان این عملیات خبر داد.

خودروهای توقیقی در عملیات پلیس مواد مخدر

[کد خبر:AJ15014]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب