آینه جم ، جامعه فرهنگی بوشهر در آستانه بزرگداشت روز معلم یکی از همکاران شایسته و پرتلاش خود را از دست داد.  شادروان  خانم  راضیه نوری کارشناس ارشد علوم اجتماعی که معاون دبیرستان نمونه دولتی حدیث بوشهر و مدرس دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی و دانشگاه الزهرا بود،  سال ها در کسوت دبیری علوم اجتماعی در تعلیم و تربیت فرزندان این دیار با جان و دل کوشید.

گروه بزرگی از دانش آموزان و دانشجویان این معلم فرهیخته که  در محضر درس او  نشستند، به  مدارج عالی علمی رسیده اند و  اینک هرکدامشان در جای جای میهن اسلامی به خدمتگزاری مشغولند.

آن زنده یاد همچنین از فعالان عرصه ی پژوهش در رشته تحصیلی خود بود. وی از پژوهشگران برتر در میان فرهنگیان استان و نفر اول مسابقه پرسش مهر کشوری در رشته مقاله و پژوهش بود و در طول زندگی نسبتا کوتاهش لحظه ای از تلاش در عرصه ی نوجویی و نوآوری بازنایستاد و تمام همتش مصروف آن شد تا آن چه را در پیشگاه بزرگان تعلیم و تربیت آموخته بود، با سخاوت تمام در اختیار طالبان علم و معرفت قرار دهد.

کوچ ناگهانی و غمبار این معلم دلسوز بی تردید ضایعه ای بزرگ برای جامعه فرهنگی و دانش آموزی ما است. او خیلی زود و در پی یک دوره بسیار کوتاه بیماری چشم از جهان فرو بست و همسر و فرزندان و خواهران و برادران و همچنین همه دوستان و همکاران و دانش آموزانش را در بهت این کوچ ناگهانی و تاثرآور قرار داد.

در برابر این حادثه تلخ و این فراق غمبار که اندوهی به سنگینی یک کوه را بر شانه های بازماندگان می نشاند، جز پذیرش مشیت پرودگار و طلب غفران و رحمت برای آن شادروان و آرزوی شکیبایی برای همسر و فرزندان و دیگر بازماندگان، کاری نمی توان کرد.

اینک آن معلم فرزانه در میان ما نیست،اما یادش کماکان در دلها زنده است و چراغ  راه تعلیم و تربیت او همچنان فروزان خواهد ماند.

این جانب ضایعه درگذشت این همکار خوشنام و این معلم مشفق را به بازماندگان آن زنده یاد به ویژه همسر گرامی اش دوست و همکار عزیزم آقای محمد کره بندی و همچنین فرزندان آن شادروان تسلیت می گویم. روحش شاد و راه پرفروغش که راه دانش و روشنایی و فضیلت بود، جاویدان باد. زنده و جاوید ماند هر که نکونام زیست.

منبع: هفته نامه پیغام- رضا معتمد

[کد خبر:AJ15107]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب