0000000000000000H0.jpg

آینه جم، مدیر آموزش و پرورش جم گفت: استعدادیابی هندبال در رده‌ سنی نونهالان با حضور 80 دانش‌آموز از مدارس شهرستان برگزار شد.

به گزارش آینه جم: به همت هیأت هندبال و آموزش و پرورش جم ‌دوره استعدادیابی هندبال با شرکت 80 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی زیر نظر استعدادیاب مطرح استان فارس در محل سالن ورزشی شهید نیکخواه شهر جم برگزار شد.

سید علیرضا سجادی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره اظهار داشت: اولین مرحله استعدادیابی هندبال به‌منظور شناسایی و بالفعل نمودن استعدادهای بالقوه نونهالان و آموزش اصولی هندبال در این شهرستان صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: این مرحله با شرکت 80 نفر از دانش آموزان شهرستان برگزار شد و مرحله دوم استعدایابی بعد از برگزاری امتحانات دانش آموزان انجام خواهد شد.

سجادی خاطر نشان کرد: خوشبختانه استعدادهای خوبی در هندبال جم وجود دارد که برای پیشرفت این رشته و معرفی استعدادها و به دنبال کسب موفقیت در میادین استانی و کشوری می بایست با انگیزه بیشتری تلاش کنیم.

دبیر هیات هندبال شهرستان جم نیز در این خصوص گفت: رشته ورزشی هندبال یكی از رشته های پرطرفداری است كه باید به آن نگاه ویژه ای داشته باشیم.

نیما صبور خاطر نشان کرد: یكی از برنامه ها و سیاست های هیئت هندبال شهرستان جم استعدایابی و پرورش افراد مستعد از نونهالی تا بزرگسالی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با وجود استعدادهای بالقوه در بین دانش آموزان شهرستان و با همکاری هیات هندبال و آموزش و پرورش و بهره گیری از مربیان مطرح کشوری بتوانیم آینده خوبی جهت هندبال شهرستان رقم بزنیم.

[کد خبر:AJ15555]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # مریم بهارستانی 1396-01-13 21:13
سلام نیما توی ورزشگاه جم هندبال برگزار کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب