آینه جم: منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه نیازهای علمی استان بوشهر بازنگری شود.

به گزارش آینه جم: حجت الاسلام عبدالحميد خدري شامگاه دوشنبه در نشست با رئيس و مسئولين دانشگاه پيام نور استان بوشهر ضمن تبریک اعياد شعبانیه و انتصاب رئيس جديد دانشگاه پيام نور بوشهر گفت: توسعه زیرساخت های آموزش عالی و توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان از الویت های پیگیری است.

http://s7.picofile.com/file/8251680492/IMG_20160516_WA0005.jpg

خدری افزود:  درمان از نیازهای اولیه و ضروری است و آن طور که شایسته و حق مردم استان بوده است مورد توجه قرار نگرفته است، امروز در حوزه درمان استان بوشهر با مشکلات متعددی مواجه هستیم.

 وی بیان داشت: درحوزه آموزش عالی نیز می بایست در خصوص نیازهای علمی استان بازنگری هایی صورت پذیرد و دانشگاه ها به سمت تامین نیازهای استان حرکت کنند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به جايگاه مهم دانشگاه پيام نور استان بوشهر و شرايط و كيفيت آموزشی اين دانشگاه، خواستار همكاری در ارتقا هرچه بيشتر اين دانشگاه از نظر کمی و کیفی و متناسب با نيازهای استان شد.

رئيس دانشگاه پيام نور استان بوشهر نیز در این نشست گزارشی از وضعیت مراکز پیام نور در شهرستان های استان ارائه کرد و بیان داشت: از فرصت پیش آمده در وزارت علوم و دانشگاه پیام نور در زمینه آمایش دانشگاه، برای همسو شدن با نیازهای استان کمال استفاده را خواهیم برد.

[کد خبر:AJ15599]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب