آينه جم  - فرماندار جم با بیان اینکه پنج فضای آموزشی در سال جاری در شهرستان جم افتتاح یا کلنگ زنی می شود، بر لزوم فعال سازی انجمن خیرین مدرسه ساز در جم تاکید کرد.

به گزارش آينه جم، فتح‌الله نوروزی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جم با اشاره به لزوم مشارکت مردم و خیرین در توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش گفت: شهرستان جم به دلیل عدم توجه به حوزه زیرساخت‌ها در سالیان گذشته با مشکلاتی در بحث فضای آموزشی مواجه است که طی دو سال اخیر اقدامات خوبی برای رفع دغدغه‌ها در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در سال جاری مدرسه فاطمه الزهرا جم به بهره‌برداری می‌رسد و دو مدرسه دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد که انتظار داریم با همراهی مردم و مسئولان مشکلات شهرستان در بحث فضای فیزیکی مرتفع شود.

نوروزی افزود: قرار بود در سال گذشته مدرسه شهید حاجی نژاد بابامبارکی از سوی بنیاد برکت احداث شود که امیدواریم این مهم در سال جاری محقق شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جم از نوسازی مدرسه ابتدایی شهید رفیعی‌پور در سال جاری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این مدرسه با تامین اعتبار از سوی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن کنکور سراسری بر لزوم آماده‌سازی دانش‌آموزان برای موفقیت در این آزمون تاکید کرد.

[کد خبر:AJ15751]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب