آينه جم : در پی صعود تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی جم به لیگ دسته اول فوتبال کشور، سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام نماینده جنوب استان بدین شرح است

                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم

صعود تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی جم را به لیگ دسته اول فوتبال کشور تبریک گفته و قدردان یک فصل تلاش‌های خستگی ناپذیر مدیران، مربیان، بازیکنان و همه عوامل دست اندرکار در راه صعود این تیم هستم. امیدوارم که این روند تا صعود به لیگ برتر که پیامد آن شناخت استعداد های ناب جوانان جنوب استان بوشهر است ادامه یابد.

واضح است که فوتبال، امروزه نه تنها به عنوان یک ورزش و مقوله‌ای صرفا ورزشی، بلکه به عنوان موضوعی با ابعاد گوناگون مورد ارزیابی قرار می گیرد و می توان از ظرفیت حضور تیم های مختلف در این شهرستان برای معرفی هر چه بیشتر آن استفاده نمود. جا دارد این مهم در برنامه های مدیران شهرستان و مسئولین تیم قرار داشته باشد.
در پایان ضمن تبریک مجدد، از همراهی‌های همه‌ کسانی که به نحوی از انحاء در راه صعود این تیم تلاش کردند، قدردانی نموده و امیدوارم استفاده از استعدادهای موجود در سطح استان بوشهر خصوصاً شهرستانهای دیر،کنگان،جم و عسلویه در برنامه مسئولین تیم برای سال های آتی جای داشته باشد.

سکینه الماسی
نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی

[کد خبر:AJ15985]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب