8I4A0246.jpg

آینه جم، نشست تحلیل جایگاه جم در آمایش سرزمینی استان بوشهر و عملکردهای آتی شهرستان با حضور فرماندار، مسئولان و نخبگان شهرستان و اعضا تیم تلفیق مشاور برنامه آمایش استان بوشهر برگزار شد.


به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی فرماندار جم در این نشست با بیان اینکه آمایش سرزمین می تواند مسئولان را در تصمیم گیری یاری کند افزود: طرح آمایش سرزمینی با بررسی دقیق شرایط موجود و نقاط ضعف و قوت شهرستان، راهگشای هدفگذاری مناسب برای توسعه بیشتر و عبور از موانع و مشکلات است.
وی با تاکید بر شرایط ویژه و خاص جم در استان بوشهر افزود: شهرستان جم از شرایط، ظرفیت ها و چالش های خاص و منحصر بفرد برخوردار است و بررسی و تحلیل دقیق و همه جانبه داده های مختلف آماری و پیش بینی و هدفگذاری جامع برای رسیدن به توسعه پایدار ضروری است.
نوروزی طرح آمایش سرزمینی استان بوشهر را راهکاری مهم جهت پیشگیری از آسیب ها و چالش های پیش رو خواند و تصریح کرد: شهرستان جم نیز با توجه به استعدادهای مادی و معنوی و نیروی انسانی خلاق و کارامد می تواند با برنامه ریزی و هدفگذاری مطلوب، مسیر توسعه را با شتاب بسیار بیشتری طی کند.
فرماندار جم استفاده از نگاه و ایده های جوانان و نخبگان شهرستان را در تدوین هر چه مطلوب تر طرح امایش موثر خواند و گفت: شهرستان جم از جوانانی خلاق، دلسوز و کارآمد برخوردار است و باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کرد.
نوروزی از اساتید دانشگاهی، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی خواست جهت ارائه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص توسعه شهرستان جم و تدوین طرح آمایش سرزمینی استان بوشهر به سایت ویژه آمایش استان به نشانی http://amayeshboushehr.ir مراجعه نمایند.


















[کد خبر:AJ16062]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب