آینه جم - رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خبر داد: جهت ساماندهی اورژانس بیمارستان امام خمینی کنگان و رضایتمندی مردم، متخصص طب اورژانس جذب بیمارستان شد.

به گزارش آینه جم، دکتر حسن حیدری در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: طی سال های گذشته وضعیت اورژانس بیمارستان امام خمینی ره کنگان آنجور که باید بهینه سازی نشده بود.

وی افزود: اخیرا در راستای جدا کردن درمانگاه از اورژانس، تصمیم به متخصص طب اورژانس( بنام دکتر شمالی) برای مدیریت و اداره کردن بخش مذکور نموده ایم.

رئیس بیمارستان کنگان عنوان کرد: هر بیماری که به اورژانس مراجعه می کند در ابتدا مورد معاینه متخصص طب اورژانس قرار می گیرد.

حیدری گفت: تعیین تکلیف بیماران سریع تر صورت می گیرد و لذا می تواند امیدوار بود که میزان رضایتمندی مردم را نیز بالا برد.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار است که اقدام به جذب متخصص طب اورژانس نموده ایم. این متخصص با ۱۵ سال سابقه کار وارد بیمارستان کنگان می شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان افزود: با جذب متخصص طب اورژانس و سایر متخصصین در اینده، می توانیم وضعیت اورژانس را بهتر کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: در شرف افتتاح اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی هستیم و لذا می طلبد که این بخش از بیمارستان نیز به مانند بخش های دیگر بیمارستان و به صورت آکادمیک، اداره و خدمات رسانی شود./

منبع: ثلاث

[کد خبر:AJ16348]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # شهروند جمی 1395-03-29 18:22
درود بر مسئولین شهرستان کنگان که اینقدر به فکر سلامتی همشهریان خود هستند . و یک تاسف نیز به حال مسئولین شهرستان جم که هیچ بهایی به جان و سلامت همشهریان خود نمی دهند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب