آینه جم،در دومین جمعه ماه مبارک رمضان و با حضور مسئولین شهرستان و نمازگزاران جمعه از معلم ایثار گر جمی تجلیل شد.

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، معلمان همیشه درس زندگی را به دانش آموزان می‌آموزند و برای تدریس این درس گاهی از خود نیز مایه می‌گذارند. این بار این معلمی از دیار فاضل، بام استان بوشهر، نگین سبز جنوب، شهرستان جم بود که درس عشق و ایثار را نه با زبان کلام بلکه در مرحله عمل به همگان آموخت.

سعید حاجی زاده معلم فداکار و نوع دوست جمی، درمان دانش آموز بیمار خود را بر رفاه و آسایش خویش مقدم داشته و قدم پیش نهاده تا با تلاش خدا پسندانه،این دانش آموز دوست داشتنی و خانواده اش را به ساحل آرامش برساند.

معلم فداکار جمی وقتی مشاهده می کند یکی از دانش آموزانش با مشکل کلیوی رو به رو است و مرتب به دیالیز می رود و با نگرانی و استرس در کلاس حاضر می شود، این وضعیت برایش بسیار بغرنج بود و نگاه ملتمسانه و معصومانه این شاگرد وی را بر آن داشت تا با تقدیم یکی از کلیه های خود سلامتی و نشاط به زندگانی  این طفل معصوم و خانواده اش باز گرداند.

آموزش و پرورش جم با همکاری امام جمعه شهرستان، به پاس اقدام خداپسندانه این معلم ایثارگر طی مراسمی در حضور نمازگزاران جمعه از وی تجلیل کرد.

سید علیرضا سجادی در حاشیه این مراسم با تمجید از اقدام این معلم ایثارگر، اظهار داشت: همواره معلمان به ایثارگری و فداکاری شهره بوده اند و در عصر کنونی جامعه ما بیش از پیش به چنین نگاه و ایثارگری هایی نیازمند است.

مدیر آموزش و پرورش جم اضافه کرد: جامعه به تربیت چنین نگاهی نیاز دارد و افرادی از این دست می توانند انسان هایی وارسته را تربیت کرده و آینده جامعه را تضمین کنند.

وی اهدا بخشی از بدن انسان را کاری بسیار مهم توصیف کرد و  و در پایان گفت: وظیفه جامعه و آحاد مردم در مقابل چنین  فداکاری، ارج نهادن به این اقدام ارزشمند و پاسداشت چنین انسان هایی است.

[کد خبر:AJ16349]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب