آینه جم : همزمان با شب شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام و شب قدر، یونس خسروانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، در محل بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی، میزبان دو تن از نمایندگان استان بود.

نشست مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با نمایندگان استان/حضور بر بالین بیماران بیمارستان سلمان فارسی

به گزارش آینه جم  به نقل از اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، شب گذشته، مدیران تامین اجتماعی همراه با نمایندگان استان، نماز جماعت مغرب و عشاء را در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اقامه کردند.
در این نشست که مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی و رئیس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر حضور داشتند، آخرین وضعیت حوزه های بیمه و درمان استان برای خانم سکینه الماسی، نماینده مردم جنوب استان و آقای محمدباقر سعادت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، تشریح شد.
نمایندگان استان پس از شنیدن گزارش های مدیران تامین اجتماعی استان، طی سخنانی قول همکاری و مساعدت ویژه در این دو حوزه دادند.
پس از آن، حاضران در این نشست، با حضور در بخش های بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر، بر بالین بیماران حضور یافته و با اهدای گل به ایشان، از آنان عیادت کردند.
گفتنی است اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر از هر چهار نماینده استان برای حضور در نشست فوق دعوت به عمل آورده بود اما نماینده بوشهر گناوه دیلم به دلیل همزمانی این جلسه با برنامه دانشگاه علوم پزشکی استان و نماینده دشتی و تنگستان به دلیل عدم حضور در منطقه، نتوانستند در این جمع حضور یابند.

گزارش مشروح این نشست متعاقبا منتشر خواهد شد./س

برای دیدن همه تصاویر این نشست اینجا کلیک فرمایید.

[کد خبر:AJ16559]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب