آینه جم: فرماندهی انتظامی شهرستان دیر، از کشف محموله بزرگ قاچاق داروهای نیروزا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «آینه جم»؛ حمید محمدی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیر با اعلام این خبر، گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان دیر، محموله بزرگ پودر و قرص‌های نیروزا به ارزش 5 میلیاردو 500 میلیون ریال در یکی از روستاهای این شهرستان کشف شد.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/11/07/13941107000892_PhotoA.jpg

وی با بیان اینکه این طرح در راستای شعار سال و مبارزه با پدیده شوم قاچاق در شهرستان دیر اجرا شد، خاطر نشان کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی به هویت (م.ا) در یکی از روستاهای این شهرستان، در حال تخلیه کالای قاچاق هستند بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی سه اکیپ از مامورین این انتظامی به محل اعزام شدند.

محمدی‌نسب، ارزش این محموله قاچاق را 5 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه 5 نفر دستگیر و محموله‌های کشف شده به همراه یک دستگاه خودرو سواری پژو به مقر انتظامی دیر انتقال داده شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان دیر، با بیان اینکه مبارزه با قاچاق باعث رونق کسب‌ و کار خواهد شد، گفت: هر 5 نفر از عاملین دستگیر شده به همراه پرونده مدون قضایی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع و سپس با قرارهای مناسب هر 5 نفر روانه زندان شدند.

محمدی‌نسب، اظهار داشت: مبارزه با سرقت و جرایم خشن و عمده، امنیت اخلاقی و اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، کاهش تصادفات جاده‌ای و مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزو اولویت‌های نیروی انتظامی است.

[کد خبر:AJ16678]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب