آینه جم ف نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و رییس کل دادگستری استان با معتمدان محلی و شوراهای عسلویه و نخل تقی برگزار شد.

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر،  فتح الله حقیقی در نشست با ائمه جمعه و جماعات و اعضای شوراهای اسلامی و معتمدان محلی عسلویه و نخل تقی با قدردانی از نقش مردم و معتمدان محلی و بسیج عسلویه در ایجاد آرامش و امنیت در منطقه اظهار داشت: ائمه جمعه و جماعات، شوراها، مردم شریف عسلویه و نخل تقی و بسیج شهرستان عسلویه در ایجاد و حفظ آرامش و امنیت تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه داشتند و مردم این منطقه وفاداری خود را به نظام اسلامی و مصالح ملی به بهترین شکل نشان دادند.
 
وی افزود: استاندار از ابتدای این حادثه، پیگیری جدی داشتند و حسب دستور ایشان، تمام مدیران استان و شهرستان هماهنگ شدند و در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم برای ایجاد آرامش و ثبات در منطقه انجام شد.
 
معاون سیاسی استاندار بوشهر با ارائه گزارشی از روند رسیدگی به مجروحین این حادثه خاطر نشان کرد:  این حادثه هشت مجروح داشته که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را مسؤول مستقیم رسیدگی به مجروحین کردیم و شخصا نیز به صورت لحظه به لحظه وضعیت مصدومین را رصد کردم و الحمدالله شاهد بهبودی وضعیت مجروحین هستیم و امیدواریم که شاهد سلامتی کامل این عزیزان باشیم.
 
حقیقی یادآور شد: رئیس بیمارستان عسلویه برای پیگیری کامل درمان 2 تن از مجروحان بلافاصله عازم شیراز شده و مدیر کل تامین اجتماعی استان و سایر مدیران درمانی استان بوشهر نیز به طور شبانه‌روزی و تمام وقت برای ارائه بهترین و با کیفیت‌تربن خدمات درمانی به مجروحان حادثه بسیج شده‌اند.
 
معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه امنیت مردم این منطقه برای ما اهمیت زیادی دارد گفت: تمام مدیران ارشد استان در چند روز گذشته در کنار شما بوده‌اند و به خواسته‌های شما توجه دارند و این نشانه اهمیت مردم در نگاه مسؤولان ارشد استان است.
 
حقیقی ابراز داشت: در این حادثه، آنچه وظیفه مسؤولان است با قدرت و اقتدار انجام خواهیم داد و برای رضایت مندی مردم استان و ایجاد امنیت و آرامش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
 
معاون سیاسی استاندار بوشهر افزود: هوشمندی مردم و معتمدان محلی و شوراها و ائمه جمعه و جماعات شهرستان عسلویه مثال زدنی است و این هوشیاری و صبر و متانت،  ارزش و اهمیت زیادی دارد و مسؤولان باید در خدمت رسانی به مردم و رضایتمندی این عزیزان نهایت تلاش خود را انجام دهند.
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز گفت: لازم است از صبر و متانت و همراهی مردم شریف عسلویه و نخل تقی و ائمه جمعه و جماعات و شوراها و معتمدان محلی و مسؤولان شهرستان در برقراری نظم و امنیت تقدیر کنیم.
 
علی جمادی افزود: مساله امنیت یک مساله بسیار مهم و ارزشمند است و دادگستری استان بوشهر برای ایجاد امنیت و مهمتر از آن احساس امنیت در تمام نقاط استان اهتمام می‌ورزد و از تمام ظرفیت های موجود برای این مهم بهره می‌گیرد.
 
 رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: دادگستری استان بوشهر و شهرستان عسلویه در کنار مردم برای برقراری امنیت در این منطقه قرار دارد و قانون را به‌طور کامل اجرا خواهیم کرد.
 
جمادی با بیان اینکه وظیفه ما احقاق حق است تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که حقیقت به‌طور کامل کشف شود و آنچه قانون پیش‌بینی کرده به اجرا گذاشته شود و مردم منطقه از بابت رسیدگی دقیق و بی‌طرفانه پرونده اطمینان داشته باشند.
 
وی گفت: با کسی تعارف نداریم و در روند رسیدگی به پرونده نخل تقی تسریع خواهیم کرد و قانون را به‌طور دقیق و عادلانه اجرا کرده و همه نیز باید به قانون تمکین کنند.
 
































.











[کد خبر:AJ16799]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب