آینه جم : خبر احتمال استاندار شدن حقیقی در استان البرز درحالی در روزهای گذشته در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست شد که سکوت حقیقی در قبال این خبر، صحت بودن این مدعا را قوت بخشید.

به گزارش آینه جم ، پس از انتشار خبرهایی از احتمال رفتن فتح الله حقیقی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر به استان البرز و مطرح شدن نام وی به عنوان یکی از گزینه های جدی تصدی سکان استانداری این استان، حال خبرهای تازه ای برای جانشینی حقیقی به گوش می رسد.

خبر احتمال استاندار شدن حقیقی در استان البرز درحالی در روزهای گذشته در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست شد که سکوت حقیقی در قبال این خبر، صحت بودن این مدعا را قوت بخشید.

حال پس از چند روز از انتشار این خبر، شنیده های «گام نیوز» حاکی از برگزاری جلسه محرمانه در استانداری به جهت تعیین جایگزین حقیقی در سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری به گوش می رسد.

خبر می رسد در این جلسه نام عباس جمشیدی که چندی پیش به عنوان فرماندار شهرستان بوشهر جای حسن ابراهیمی را گرفت به عنوان جدی ترین گزینه برای سکان داری این منصب مهم مطرح شده است.

همچنین بر اساس خبرهای رسیده سید اسماعیل موسوی مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر و نیز فردین اسلامی راد که سابقه کارشناس دفتر سیاسی استانداری بوشهر را در کارنامه دارد و نیز در حال حاضر در وزارت کشور مشغول به فعالیت است از دیگر گزینه ها برای تصدی این معاونت می باشند که در این بین شناس جمشیدی بیش از دو گزینه دیگر است.

گام نیوز همچنین کسب اطلاع کرد در صورت انتخاب جمشیدی، وی با حفظ سمت در فرمانداری بوشهر، سکان هدایت این منصب را در دست خواهد گرفت.

[کد خبر:AJ16866]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب