آینه جم ، فرمانده انتظامی دشتی استان بوشهر گفت: ماموران انتظامی چهار سارق را دراین شهرستان دستگیر کردند.

به گزارش آینه جم به نقل از ایرنا، سرهنگ رهام رضایی روزشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 دشتی مبنی بر وقوع سرقت به عنف دربخش شنبه و طسوج دشتی ماموران انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند و تحقیقات و بررسی های همه جانبه خود را آغاز کردند.
وی اضافه کرد: براساس بررسی های به عمل آمده مشخص شد چهار نفر جوان ناشناس با استفاده از خلوتی جاده و فردی را کتک کاری و 20 میلیون ریال وجه نقد را به زور از او گرفته و از محل سرقت متواری شده اند.
رضایی اضافه کرد: مأموران انتظامی دشتی در ادامه رسیدگی به این پرونده از روی مشخصاتی که مالباخته ارائه کرده بود، به سارقی سابقه دار مظنون شدند و پس از شناسایی با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد.
وی گفت: در بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان دشتی سارق به سرقت از شاکی با همدستی سه نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.
رضایی افزود : در ادامه بررسی ها سه نفر سارق دیگر نیز شناسایی و در یک عملیات مجزا در مخفیگاهشان دستگیر و به اداره پلیس شهرستان دشتی منتقل شدند.
وی اضافه کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی همگی به سرقت انتسابی اعتراف کردند و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان دشتی تحویل شدند.
شهرستان دشتی با 80 هزارنفرجمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

[کد خبر:AJ16964]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب