آینه جم ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از افتتاح و بهره برداری چند پروژه بزرگ آموزشی و ورزشی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، سید علیرضا سجادی در حاشیه بازدید از پروژه های آموزشی و ورزشی، اظهار داشت: یکی از عمده ترین مشکلات آموزش و پرورش شهرستان جم کمبود فضای آموزشی  و پرورشی است.

مدیر آموزش و پرورش جم گفت: در دولت تدبیر و امید کلنگ بیش از 16 فضای آموزشی و ورزشی در شهرستان به زمین نشست که از این تعداد برخی به بهره برداری رسیده و برخی نیز عملیات اجرایی آنها ادامه دارد.

وی با اشاره به  نحوه احداث فضاهای آموزشی تصریح کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در زمینه نوسازی مدارس فعالیت می‌کند و احداث فضاهای آموزشی را در دستور کار دارد.

سجادی خاطرنشان کرد: پروژه های مذکور از محل اعتبارات دولتی ، ظرفیت خیرین و شرکت های مستقر در منطقه و محیط پیرامونی می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی بیش از 10 فضای آموزشی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال ادامه دارد.

سجادی در پایان با اشاره پیشرفت فیزیکی مطلوب برخی پروژه ها گفت: با حمایت های دولتمردان تدبیر و امید و با توجه به پیگیری های به عمل آمده توسط فرماندار شهرستان و قول مساعد مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و شهرداری و شورای اسلامی شهر جم پیش بینی می شود در هفته دولت چند پروژه مهم آموزشی و ورزشی افتتاح و به بهره برداری برسد.

تصاویر:

bazd0 bazd1 bazd2 bazd3 bazd5 bazd6 bazd7

 

[کد خبر:AJ17338]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب