آینه جم: فرماندار شهرستان جم از اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه خدمات حوزه بهداشت این شهرستان خبر داد.

به گزارش آینه جم:، فتح‌الله نوروزی در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مسؤولان بهداشت و درمان جم با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیریتی و پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت و بیمارستان توحید در خدمت به مردم شهرستان اظهار داشت: طی سه سال اخیر شاهد تغییرات بسیار خوبی در حوزه بهداشت شهرستان هستیم و بیمارستان توحید جم وابسته به وزارت نفت به‌عنوان تنها بیمارستان شهرستان، مسؤولیت خدمات‌رسانی در حوزه درمان شهرستان را بر عهده دارد.

نوروزی با اشاره به مهاجرت‌پذیری بالای شهرستان و افزایش چشمگیر جمعیت جم، حمایت از بیمارستان در ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم از سوی وزارت بهداشت را مهم توصیف کرد و افزود: با همراهی دانشگاه علوم پزشکی، طی سال‌های اخیر شاهد ارتقای کیفیت خدمات بیمارستان توحید هستیم و قطعاً با حمایت بیشتر دانشگاه در بخش تأمین نیروی انسانی، راه‌اندازی بخش‌های تخصصی و تحقق کامل تعهدات بسته‌های طرح تحول سلامت، شاهد افزایش رضایت‌مندی‌ها در بخش درمان خواهیم بود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان جم به با اشاره به برخی مشکلات بیمارستان در تأمین داروی خاص بیماران تالاسمی تصریح کرد: خدمات بیمارستان به بیماران تالاسمی به‌صورت رایگان انجام می‌شود اما در بحث تأمین دارو و نیز تأمین دستگاه الکتروفروز برای انجام آزمایشات تالاسمی نیاز به حمایت است.

وی با اشاره به نیاز بیمارستان به افزایش بخش‌های دیالیز، سی تی اسکن و ... تأکید کرد: احداث ساختمان دیالیز در دستور کار نفت و گاز قرار دارد و  با تحقق این مهم، 20 بیمار دیالیزی و خانواده‌های این عزیزان از شرایط بهتری برای دسترسی به خدمات برخوردار خواهند شد.

نوروزی از اختصاص بیش از  10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه خدمات حوزه بهداشت شهرستان خبر داد و گفت: با همراهی ریاست دانشگاه و تلاش مدیر شبکه بهداشت جم، بخش مهمی از مشکلات بهداشتی شهرستان طی سه سال گذشته مرتفع شده است و در سال گذشته پروژه‌های مختلفی چون اورژانس جاده‌ای و خانه‌های بهداشت به بهره‌برداری رسید که امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

وی همچنین خواستار توسعه هر چه بیشتر مرکز درمانی ریز و احداث مرکز درمانی انارستان شد.

[کد خبر:AJ17533]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب