آینه جم: کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ دسته اول فوتبال اعلام کرد.

به گزارش آینه جم:، دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و پارس جنوبی جم 23 مردادماه برگزار شد و از سوی پژمان اسدی، احد زارعی  و فرزاد بهاری تخلفاتی نسبت به مربی تیم مقابل صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی طبق ماده 32 آیین نامه نامبردگان فوق را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم مربوطه معلق و محروم کرد و جلسه رسیدگی به پرونده آنها روز یکشنبه برگزار می شود.

*مسابقه راه آهن و گل گهر سیرجان  17 مردادماه برگزار شد و از سوی محمد نیک سیرت – مربی تیم راه آهن تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به اخرای وی شد رخ داد. برهمین اساس کمیته انضباطی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه وی را به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.

*بازی  تیم خونه به خونه و استقلال  اهواز 17 مرداد برگزار شد و تیم خونه به خونه به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور، سرمربی و یکی از بازیکنان تیم مقابل و همچنین پرتاب سنگ به سوی کمک داور  مبلغ 50 میلیون ریال جریمه شد.

*دیدار تیم سپیدرود رشت و بادران تهران 17 مردادماه در ورزشگاه عضدی رشت برگزار و از سوی تیم میزبان (سپیدرود رشت) تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور و سرمربی تیم مقابل و پرتاب بطری آب به داخل زمین رخ داد. برهمین اساس کمیته انضباطی طبق ماده 79 آیین نامه تیم مربوطه را 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

*مسابقه دو تیم اکسین البرز و نساجی مازندران 17 مرداد در کرج برگزار شد و از سوی تماشاگران نساجی مازندارن تخلفاتی مبنی بر فحاشی نسبت به نماینده فدراسیون ، داور و پرتاب بطری آب به داخل زمین صورت گرفت. کمیته انضباطی طبق ماده  79  آیین نامه تیم نساجی مازندران را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

*آرتا منهاجی – مربی تیم مس کرمان به دلیل تخلفاتی که در مسابقه با تیم پیکان که 21 اردیبهشت ماه برگزار شده بود،  به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود که پس از سپری شدن یک جلسه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی خواستار تعلیق یک جلسه محرومت باقیمانده را ارائه کرد. کمیته انضباطی با توجه به اظهار ندامت و تودیع تعهد مبنی بر عدم تکرار تخلف در مسابقات بعدی، وی از 23 مردادماه به مدت 6 ماه طبق ماده 59 آیین نامه انضباطی می تواند تیم مربوطه را همراهی کند. در صورت تکرار تخلف در ایام تعلیق از محرومیت معلق رفع اثر و علاوه بر تنبیه تخلف ارتکابی، به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

**دی اسپورت

[کد خبر:AJ17543]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب