آینه جم ، فرماندار جم در نشستی که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، استاندار بوشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاونین و روسای سازمان های تحت مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جم برگزار شد بر لزوم احداث درمانگاه تامین اجتماعی و مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد.
به گزارش آینه جم ؛ فتح الله نوروزی با اشاره به وضعیت شهرستان در حوزه تعاون، رفاه و کار اظهار داشت: یک هزار و 800 کارگاه و یک هزار و 295 شرکت پیمانکاری در سطح شهرستان جم وجود دارد که 15 هزار و 604 بیمه شده اصلی تامین اجتماعی را در خود جای داده است.
وی تعداد تعاونی های شهرستان جم را 155 عدد عنوان کرد و افزود: 28 هزار و 760 نفر در عضویت این تعاونی ها هستند.
نوروزی مردم جم را همراه و همگام دولت تدبیر و امید و شعارهای برآمده از تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: مردم جم در خرداد 92 رای 70 درصدی خود را به سبد دولت تدبیر و امید ریختند و در انتخابات اسفندماه  94 مجلس شورای اسلامی نیز رای به اعتدال و امید را تکرار کردند.
نماینده عالی دولت به بخشی از مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: شهرستان جم سال هاست که میزبان صنایع نفت و گاز و خانواده های این عزیزان است وبخش مهمی از گاز کشور از طریق 32 حلقه چاه گاز شهرستان تامین می شود.
وی مهم ترین موضوع در حوزه کارگری شهرستان را احداث درمانگاه تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: شهرستان جم با پوشش 76 درصدی بیمه تامین اجتماعی و 46 هزار بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات درمانی مناسبی در حوزه تامین اجتماعی برخوردار نیست و انتظار داریم با نگاه مثبت وزیر محترم و ریاست سازمان تامین اجتماعی، این خواسته به حق مردم تحقق یابد.
نوروزی بر لزوم افزایش فضای نشاط و شادمانی در حوزه کارگری شهرستان تاکید کرد و گفت: شهرستان جم فاقد فضای ورزشی کارگری است و با توجه به فراهم بودن بستر مناسب، امیدواریم مجموعه ورزشی کارگری در جم احداث شود.
وی ارتقای نمایندگی کار شهرستان به اداره و احداث ساختمان آن را از دیگر اولویت های حوزه مدیریت وزیر کار برشمرد و افزود: شهرستان جم در بحث تامین نیروی انسانی شرایط مناسبی دارد و لازم است موضوع احداث ساختمان فنی و حرفه ای جم در دستور کار قرار گیرد.
نوروزی هم چنین خواستار سامان دهی به چارت سازمانی ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان جم شد.

[کد خبر:AJ17565]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب