آینه جم: در اولین روز هفته دولت سال 95 در شهرستان جم، چهار پروژه عمرانی با اعتبار 40 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش آینه جم: در آیین های جداگانه ای با حضور فرماندار، مسئولان و جمعی از مردم شهرستان جم، عملیات اجرایی پروژه خیابان 24 متری شهر جم با اعتبار 6 میلیارد و پروژه بلوار ساحلی 30 متری شهر جم با اعتبار 15 میلیارد ریال آغاز شد.
هم چنین در این روز از دیوار حفاظتی شهر جم با اعتبار 12 میلیارد ریال و نیز پروژه آسفالت کوچه ها و معابر روستای علی آباد با متراژ 21 هزار و اعتبار 7 میلیارد ریال بهره برداری شد.
فرماندار جم به همراه مسئولان شهرستان جم در اولین برنامه هفته دولت 95 نیز با حضور در آرامگاه شهید گمنام شهر جم، با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند.
فتح الله نوروزی در حاشیه برگزاری برنامه های اولین روز هفته دولت شهرستان جم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: رمز ماندگاری رجایی و باهنر تلاش و خدمت صادقانه بود و باید تلاش کنیم راه این دو شهید عزیز را ادامه دهیم.
نوروزی از افتتاح و کلنگ زنی 89 پروژه عمرانی در شهرستان جم خبر داد و گفت: 77 پروژه در هفته دولت با اعتبار 300 میلیارد ریال افتتاح و 360 میلیارد ریال نیز کلنگ زنی خواهد شد.
وی با تاکید بر ارائه با کیفیت پروژه ها به مردم تصریح کرد: کیفیت بر کمیت و سرعت ارجحیت دارد و دستگاه ها باید در اجرای پروژه ها هم سرعت و هم کیفیت را به صورت توامان در دستور کار قرار دهند تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.
نوروزی هم چنین با تاکید بر لزوم آغاز عملیات اجرایی پروژه ها بدون وقفه پس از کلنگ زنی خاطر نشان کرد: اگر قرار است کلنگی به زمین خورده شود باید تمام تمهیدات لازم برای شروع کار فراهم باشد تا مردم شاهد اجرای پروژه در زمان مقرر باشند.
نوروزی هم چنین فرا رسیدن روز کارمند را به کارمندان و خدمتگزاران در دولت تدبیر و امید تبریک گفت.
گفتنی است در اولین روز هفته دولت سال 95 در شهرستان جم، چهار پروژه عمرانی با اعتبار 40 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
در آیین های جداگانه ای با حضور فرماندار، مسئولان و جمعی از مردم شهرستان جم، عملیات اجرایی پروژه خیابان 24 متری شهر جم با اعتبار 6 میلیارد و پروژه بلوار ساحلی 30 متری شهر جم با اعتبار 15 میلیارد ریال آغاز شد.
هم چنین در این روز از دیوار حفاظتی شهر جم با اعتبار 12 میلیارد ریال و نیز پروژه آسفالت کوچه ها و معابر روستای علی آباد با متراژ 21 هزار و اعتبار 7 میلیارد ریال بهره برداری شد.
فرماندار جم به همراه مسئولان شهرستان جم صبح امروز در اولین برنامه هفته دولت 95نیز ،  با حضور در آرامگاه شهید گمنام شهر جم، با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند.

 

















   1395/6/2 14:02

 

[کد خبر:AJ17641]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب