آینه جم: نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توافق بعمل آمده با وزیر نفت، عملیات اجرایی دو پروژه مهم ویژه بانوان شهرستان های گناوه ودیلم به زودی آغاز می شود.

به گزارش «آینه جم» به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام عبدالحمید خدری در آیین تجلیل از افتخارآفرینان المپیکی ریو برزیل در گناوه بدون اعلام نام این دو پروژه افزود: در نشستی که با وزیر نفت در روز پیش انجام شد نتایج خوبی بدست آمد و ایشان قول همکاری در اجرایی شدن این پروژه را داد که به دست بانوان کلنگ آن زده خواهد شد.

وی گفت: تا زمان عملیاتی شدن وعده وزیر نفت، جرئیات آنان را بیان نمی کنم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اظهارکرد: در نشستی که روز گذشته نیز با استاندار بوشهر حدود 4 ساعت طول کشید در زمینه قدردانی و حمایت از ورزشکاران پارالمپیکی در این استان نظیر نیک پرست ها تصمیم و نتایج خوبی در شان آنان حاصل شد.

خدری با تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران اعزامی استان بوشهر در رقابت های پارالمپیک ریو، افزود: افتخار آفرینی این ورزشکاران در این رقابت مهم موجب افتخار و اعتلای نام استان بوشهر شد و باید قدردان آنان باشیم.

در این آیین از سه ورزشکار اعزامی شهرستان گناوه در این رقابت ها ، سجاد نیک پرست دارنده مدال نقره پرتاب نیزه، سیدمحسن حسینی پناه صاحب مقام پنجم پرتاب وزنه و محسن ابراهیمی مربی تیم ملی دوومیدانی تقدیر و تجلیل شد.

[کد خبر:AJ18152]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب