آینه جم- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: هزار هکتار از اراضی پارس جنوبی آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

به گزارش آینه جم به نقل از منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی با اشاره به طرح پالایشی سیراف در منطقه پارس ٢ کنگان، افزود: این طرح یکی از کارهای ماندگار وزیر نفت است که ظرفیت اشتغالزایی و درآمدزایی بالایی برای کشور دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم این‎ فعالیت‎ها از سوی سرمایه‎گذاران در بخش‎های دیگر نیز هرچه سریع‎تر شروع شود ضمن آن‎که اکنون هم تحریم‎ها برداشته شده و اروپایی‎ها علاقمندی خود را برای توسعه فعالیت‎ها و سرمایه‎گذاری‎ها  در ایران اعلام کرده‎اند.

یوسفی اضافه کرد: سرمایه‎گذاری در صنایع پایین دستی و صنایع مختلط (صنایع ساخت قطعات، تجهیزات نفت، گاز و پتروشیم، صنایع فلزی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع ابزار دقیق و صنایع شیمیایی) برای ۱۴ هزار و ٧٠٠ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس یک هزار هکتار در پارس جنوبی آماده واگذاری به سرمایه‎گذاران بخش خصوصی است و ما نیز در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متعهد خواهیم بود در کوتاه‏‎ترین زمان ممکن به درخواست‎های سرمایه‎گذاران در این زمینه پاسخ دهیم.

[کد خبر:AJ18165]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب